پیمانکار اسکلت فلزی در رشت

پیمانکار اسکلت فلزی در رشت

پیمانکار اسکلت فلزی در رشت


پیمانکار اسکلت فلزی در رشت

اجرای اسکلت فلزی

پیمانکاران اجرای اسکلت فلزی می توانند به قیمت گذاری کلی و طراحی سازه های فولادی کمک کنند و می توانند در مورد جنبه های عملی فرایند ساخت و ساز، مانند برنامه ساخت و ساز، کارهای موقت، تحویل به سایت و غیره، مشاوره دهند. تصمیم به استفاده از فولاد سازه‌ای اغلب به صورت مزایا در حالتیکه ورودی از پیمانکارهای فولادی در مراحل اولیه ضروری است.

این مسئله در پروژه های مرکز شهر مهم است که در آن تدارکات اسکلت فلزی سایت و تحویل در زمان واقعی برای موفقیت پروژه اهمیت دارد.

مهندسین مشاور کارفرما معمولا مدل ۳D معماری از ساختمان را می‌گیرد و طرح سازه‌ای و اندازه اعضا را ارائه می‌دهد. اطلاعات اضافی مانند نیروهای طراحی در اتصالات ممکن است برای استفاده بعدی توسط پیمانکار اسکلت فلزی اضافه شود. این مدل بعدا به اسکلت سازه و اطلاعات جزئیات سازه توسط پیمانکار فولاد با استفاده از بسته های نرم افزاری معروف مانند فولاد XSteel و StruCAD منتقل می‌شود.

در بسیاری از پروژه های ساختمانی، پیمانکار اصلی سیستم مدیریت اطلاعات ساختمان (BIM) را مدیریت می کند که همه طرف های اصلی (و به ویژه پیمانکار و متخصص پیمانکارهای اسکلت فلزی) اطلاعات دقیق خود را ارائه می دهند تا مدل BIM را به روز کند و به عنوان یک منبع جامع از داده های ساختمان هندسی برای تمام تیم ساختمانی عمل می کند.

پیمانکار اسکلت فلزی در رشت

پیمانکار اسکلت فلزی در رشت

اجرای اسکلت فلزی

پیمانکاران اصلی توسط کارفرما برای ساختن پروژه‌های خود انتخاب می‌شوند. آنها بسته‌های پیشنهادات به پیمانکاران فرعی را ارائه می دهند که به آنها کمک می کند تا این پروژه ها را تکمیل کنند. نقشه ها و شرایط عمومی برای پروژه ها تکمیل شده و به پیمانکاران فرعی ارسال می شود که سپس آنها قیمت را تهیه می کند و  به پیمانکار اصلی ارسال می کنند.

در این روند آنها امیدوار است که در پیشنهاد قیمت و خدمات موفق باشند. سپس پیمانکار اصلی روند ارزیابی پیشنهادات را برای کامل بودن، قیمت نهایی و برنامه زمانی آغاز می‌کند.

از آنجاییکه بسیاری از پروژه ها یک سازه فولادی دارند، سازندگان در فهرست قراردادی های فرعی قرار می گیرند که پیشنهاد عرضه، ساخت و گاهی نصب اسکلت فولادی را می دهند. هنگامی که یک سازنده اسکلت فلزی برای ساخت اسکلت فلزی انتخاب می‌شود، به نوبه خود نقشه‌های ساخت نهایی را که در ساخت ستونهای فولادی و تیر ها به اندازه دقیق مورد نیاز برای پروژه استفاده خواهد شد، تهیه می کند.

هنگامی که این نقشه های دقیق آماده می شوند، پیمانکار فرعی اسکلت فلزی لیستی دقیق از مواد مورد نیاز برای پروژه دارد. در این مرحله، تهیه کننده مصالح را تأمین می کند که به موقع به مغازه تحویل داده می شود تا آماده سازی در زمان برنامه انجام شود.

پیمانکار اجرای اسکلت فلزی

پیمانکار اجرای اسکلت فلزی جزئیات تمام اتصالات را بر اساس نیروهای مشخص شده توسط مهندس مشاور ایجاد خواهد کرد و ممکن است خود مهندس مشاور خود را برای کارهای تخصصی طراحی و کار موقت به خدمت بگیرد. فرایند تدارکات ممکن است بر مبنای تدارکات رقابتی باشد که در آن اطلاعات کلیدی طراحی در اختیار پیمانکار اسکلت فلزی قرار گیرد.

برای پروژه های بزرگ، پیمانکار فولاد می تواند در دو مرحله فرآیند طراحی و ساخت و ساز شرکت کند که در آن مرحله ۱، پیمانکار فولاد را قادر می‌سازد تا در فرایند طراحی و برنامه ریزی دقیق، و مرحله ۲ در ساخت پروژه شرکت کند.

امروزه ساخت و ساز “سریع ” موردی است که در آن پیمانکار اسکلت فلزی قبل از تکمیل تمام طرح های دقیق منصوب می‌شود و پیمانکار مدیریت می تواند بسته اسکلت فلزی را به گونه ای فراهم کند تا نتیجه زمان و به حداکثر رساندن سرعت ساخت و ساز شود.

اغلب اتصالات با روکش، آسانسور، پله ها و سایر اجزاء کلیدی در مرحله تکرار شناخته شده نیست و بنابراین پذیرفته شده است که برخی از سطح توسعه طراحی در قرارداد مورد نیاز است.

ساخت و ساز نیز به طور فزاینده ای توسط مشتریان تشویق می شود که در آن استاندارد سازی جزئیات و اجزای سازنده باعث ایجاد اقتصاد قابل توجه در تولید و کاهش ضایعات بیش از حد سفارش و دوباره کار می شود.

پیمانکار اسکلت فلزی در رشت

پیمانکار اسکلت فلزی در رشت

مفهوم تولید بیرون از سایت پروژه در حال حاضر به خوبی ایجاد شده است، که شامل استفاده طیف گسترده‌ای از قطعات پیش ساخته، از جمله پانل های روکش‌های بزرگ، خدمات بسته بندی، ماژول اتاق و توالت، آسانسور و پله ها، و غیره است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

افزونه "فرم تماس 7" نصب یا فعال نشده است