ایده های کم هزینه برای بازسازی حمام و سرویس بهداشتی

ایده های کم هزینه برای بازسازی حمام و سرویس بهداشتی

ایده های کم هزینه برای بازسازی حمام و سرویس بهداشتی

وقتی تصمیم به بازسازی خانه خود بگیرید، ممکن است این کار را با بازسازی حمام یا سرویس بهداشتی شروع نکنید. اما بهتر است با چند دقیقه تفکر در این مورد عاقلانه ترین تصمیم را بگیرید. حمام جایی بیش از یک اتاق کاربردی برای تمیز کردن خود است، این مکان از منزل می‌تواند مکانی آرام برای رسیدن به آرامش و بازیابی انرژی شما در انتهای یک روز پر تنش باشد.

اگر واقعا شما هم به این نتیجه رسیدید، پس درک خواهید کرد که فضای حمام شما بایستی آرام و منعکس کننده آرامشی که به دنبال آن هستید باشد. در این مورد جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد، ما در اینجا از فضای داخلی حمام و سرویس بهداشتی سطح بالا صحبت نمی کنیم که هزینه زیاد و خانمان سوزی برای شما داشته باشد و جیب های شما را سوراخ کند!

ما صرفاً چند نکته مقرون به صرفه را برای تبدیل حمام و سرویس بهداشتی معمولی شما به یک فضای دنج و آرامش بخش پیشنهاد می کنیم. در اینجا و در ادامه مقالات مرتبط با بازسازی ساختمان قدیمی و فرسوده با ده ایده شگفت انگیز برای بازسازی و طراحی مجدد حمام خود با بودجه ای مناسب آشنا خواهید شد.

ده ایده شگفت انگیز بازسازی حمام و سرویس متناسب با بودجه شما

ایده اول: استفاده از کابینت های معلق

روشویی معلق یا کابینت زیر سینک یک ایده شگفت انگیز برای رفع بی نظمی در حمام شما و همچنین راهی برای شیک جلوه دادن آن است. کمدهای معمولی و عظیم الجثه را رها کنید و فضای کف را با کابینتی که زیر سینک آویزان است تمیز و شیک جلوه دهید.

ایده های کم هزینه برای بازسازی حمام و سرویس بهداشتی

ایده دوم: کابینت های قدیمی حمام را بازسازی کنید

تعویض کابینت های قدیمی می تواند یک کار پر هزینه باشد. اما شما برای بازسازی حمام خود و ایجاد تغییر در کوراسیون داخلی آن می‌توانید با رنگ آمیزی درها و پایه‌های کابینت ها نیز به بازسازی کابینت های قدیمی موجود در آن اقدام کنید.

همچنین می‌توانید ذوق و سلیقه بیشتری نشان داده و درها را با لمینت‌های چوبی بازسازی کنید تا ببینید که فضای حمام کسل کننده و قدیمی‌ شما چگونه به یک حمام شیک و مد روز تبدیل می شود. کابینت های چوبی در فضای یک حمام و سرویس بهداشتی کاملا سفید می توانند جلوه ای عالی داشته باشند.

ایده های کم هزینه برای بازسازی حمام و سرویس بهداشتی

ایده سوم: استفاده از پانل های دوش مدرن

در بازسازی حمام و سرویس بهداشتی منزل خود فراموش نکنید که اتصالات دوش قدیمی را با یک پانل دوش مدرن شیک جایگزین کنید. این دوش های مدرن با ویژگی های ظاهری زیبای خود، نه تنها تجربه دوش صبحگاهی با طراوتی را برای شما به وجود می آورند، بلکه در طراحی دکوراسیون داخلی حمام و سرویس بهداشتی شما شگفت انگیز نیز به نظر می رسند.

در مورد انتخاب یک پانل دوش مدرن، موارد مختلف با عملکردهای متفاوت را بررسی کنید و تا جایی که بودجه شما اجازه می دهد یکی از بهترین گزینه ها را انتخاب کنید. در این مورد همچنین می توانید به سادگی سر دوش قدیمی را با یک سر دوش مدل آفتابگردان بزرگ یا یک سر دوش دستی چند کاره تعویض کنید.

ایده های کم هزینه برای بازسازی حمام و سرویس بهداشتی

ایده چهارم: اتصالات و سخت افزار حمام خود را ارتقا دهید

یراق آلات حمام با گذشت زمان جلای خود را از دست داده و کم رنگ به نظر می رسند. شما می توانید با ارتقای سخت افزار و شیرآلات، نرده های حوله، دستگیره های کابینت، جا دستمال توالت، دستگیره های کشو و غیره، ظاهری مقرون به صرفه به دستشویی خود بدهید. با این کارهای کم هزینه و قابل انجام در زمان فوری، در یک نگاه فضایی یکپارچه زیبا در حمام و سرویس بهداشتی منزل خود ایجاد خواهید کرد.

ایده های کم هزینه برای بازسازی حمام و سرویس بهداشتی

ایده پنجم: استفاده از توالت مخفی

توالت‌هایی با مخزن فلاش مخفی به خوبی در حمام‌های امروزی جای می‌گیرند. تعویض مخزن توالت قدیمی یا ایجاد یک دیوار مصنوعی برای مخفی شدن در پشت آن گزینه ارزان تری نسبت به بازسازی کل حمام است. حتی می توانید مخزن کم جریانی را انتخاب کنید که در مصرف آب نیز صرفه جویی می کند.

ایده های کم هزینه برای بازسازی حمام و سرویس بهداشتی

ایده ششم: بازسازی فضا با نورپردازی

در حال حاضر در طراحی دکوراسیون داخلی حمام و سرویس های بهداشتی، حمام هایی با نور طبیعی کافی چندان رایج نیستند. شما می توانید با نورپردازی LED دارای موقعیت استراتژیک که برای اصلاح و رفع نیازهای اعمالی شما مفید است، فضای دستشویی و حمام خود را بهبود ببخشید.

حمام خود را با نصب چراغ های مخفی یا آینه های دارای نور پشتی بازسازی کنید. وسایل شیک تر ممکن است بازی جالبی از نور و سایه را در یک اتاق کوچک ایجاد کنند و به ایجاد جلوه چشمگیری که ممکن است به دنبال آن هستید کمک کنند.

سرویس بهداشتی

ایده هفتم: قفسه های معلق نصب کنید

قفسه های معلق برای بازسازی حمام شما به شیوه شیک و مدرن مفید هستند و اگر با بقیه عناصر دکور سرویس بهداشتی (کابینت، روشویی، آینه و غیره) گره بخورند، زیبایی و جذابیت منسجمی ایجاد خواهند کرد. قفسه های معلق می توانند به صورت مستقل یا به چندین قفسه به موازات یکدیگر در ارتفاعات مختلف نصب شوند.

آنها اگر به خوبی نصب و در محل خاص خود قرار بگیرند می توانند عناصری تزئینی برای دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی منزل شما باشند، اما به خاطر داشته باشید که قفسه های باز باید مرتب و منظم باشند ( از نظر وسایل و تجهیزاتی که در آنها قرار خواهید داد) تا خوب به نظر برسند.
ایده های کم هزینه برای بازسازی حمام و سرویس بهداشتی

ایده هشتم: استفاده از پارتیشن دوش شیشه ای

پارتیشن های شیشه ای دوش نه تنها اضافات عملی برای دور نگه داشتن پاشش دوش از بقیه حمام شما هستند، بلکه براق به نظر می رسند و در عین حال فضای حمام شما را کوچک نشان نمی دهند. نصب پارتیشن های شیشه ای می تواند یکی از بهترین راه ها برای مدرن کردن ظاهر حمام شما بدون صرف هزینه اضافی باشد.

glass-shower-partitioning-bathroom-renovation-sazin.co

ایده نهم: از آینه های بزرگ استفاده کنید

آینه های بزرگ می توانند در بازسازی حمام های با فضای کوچک معجزه کنند. آنها می توانند حمام را بزرگتر و با نشاط تر از آنچه که هست نشان دهند. آینه ها نیز در انواع قاب های ساده، فانتزی، مدرن، عتیقه عرضه می شوند و شما می توانید متناسب با بودجه خود مورد مناسبی را انتخاب و خریداری کنید.

جهت بازسازی ارزان حمام خود با استفاده از آینه های بزرگ هم می توانید با نصب یک آینه بزرگ روی یک دیوار به حمام خود ظاهری جدید ببخشید و هم می توانید با چندین آینه بزرگ و نصب آنها بر روی بیش از یک دیوار جلوه ای شیک و مدرن در فضای حمام خود ایجاد کنید.
ایده های کم هزینه برای بازسازی حمام و سرویس بهداشتی

ایده دهم:استفاده از لوازم جانبی همراه با سبدهای حصیری

هنگام نوسازی و بازسازی حمام قدیمی خود با بودجه مناسب و بعضا کم فقط به تعویض و ایجاد تغییر در چیزهای کوچک توجه کنید. اضافات کوچک مانند قرار دادن سبدهای حصیری در فضای حمام و سرویس بهداشتی، جذابیت ظریف و ویژه ای را به یک فضای دستشویی خسته کننده می بخشند.

یک گلدان گل زیبا و با طراوت، انرژی مثبت و طراوت و شادابی قابل توجهی را در فضای سرویس بهداشتی شما تراوش می‌کند و تجهیزات جای صابونی ظریف و نگهدارنده‌های مسواک زیبا و مدرن می‌توانند فوراً یک فضای حمام کسل کننده را به یک حمام شیک تبدیل کنند.

پس برای بازسازی حمام قدیمی و خسته کننده خود نیازی به خالی کردن حساب یا شکستن شیشه های یک بانک و سرقت از آن ندارید! ایجاد فقط چند تغییر هوشمندانه در دکوراسیون موجود یا افزودن چند وسیله با قیمت مناسب اما شیک و مدرن می توانند به شما کمک کنند تا حمام خود را به یک پناهگاه آرامش بخش کوچک و دوست داشتنی متناسب با بودجه خود تغییر دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

افزونه "فرم تماس 7" نصب یا فعال نشده است