10 ایده های ساده و ارزان تغییر دکوراسیون دفتر کار و اداره

10 ایده های ساده و ارزان تغییر دکوراسیون دفتر کار و اداره

10 ایده های ساده و ارزان تغییر دکوراسیون دفتر کار و اداره

زیبایی و نظم محیط ساختمان های اداری از اهمیت ویژه ای برخوردار است که باید طبق اصول نوین و مدرن ساخته و طراحی شود تا مطابق میل و خواسته هر فرد باشد.

برای طراحی دکوراسیون داخلی اداری شرکت ها و دفترها، می توانید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری کسب نمایید و همچنین مجرب ترین طراحان را برای طراحی انتخاب کنید.

شرکت بازسازی ساختمان عمران دژ، با ارائه تمامی خدمات بازسازی و دکوراسیون های داخلی خاص راهنمای شما خواهد بود. همانطور که مستحضر هستید و مشاهده می نمایید در عصر حاضر زیبایی و شیک بودن دکوراسیون و دیزاین فضاها از اهمیت ویژه ای برای تمامی افراد برخوردار می باشد که همواره افراد برای تحقق این امر تلاش های فراوانی می کنند.

10 ایده های ساده و ارزان تغییر دکوراسیون دفتر کار و اداره

یکی از اصلی ترین مواردی که زیبایی دکوراسیون فضا را دربر می گیرد، طراحی دکوراسیون داخلی آن می باشد، طراحی دکوراسیون فضاهای مختلف همچون دفترهای اداری، ساختمان های مسکونی، ساختمان های تجاری و.. با یکدیگر تفاوت دارند.

طراحی دکوراسیون داخلی اداری نسبت به ساختمان های مسکونی و… از اهمیت بیشتر برخوردار است، زیرا طراحی دکوراسیون منازل طبق خواسته و نظر ساکنین می باشد.

اما برعکس ساختمان های اداری همواره محل تردد افراد می باشد که علاوه بر دارا بودن جنبه رسمی و اجتماعی باید به گونه ای طراحی شود تا مخاطبان را جذب خود کند و همچنین کارمندان در آن محیط احساس راحتی داشته باشند و دکوراسیون آنها را خسته نکند، بلکه به افزایش انرژی آنان کمک نماید.

دکوراسیون داخلی اداری در طراحی های متنوعی اجرا می شوند که از نظر رنگ و مدل با یکدیگر تفاوت دارند، در ادامه این قسمت با ما همراه باشید تا با انواع مدل های طراحی آشنا گردید.

 

دکوراسیون داخلی اداری مدرن: این سبک از طراحی با استفاده از امکانات و وسایل مدرن همچون میزهای گرد، صندلی چرخان، میز کنفرانس و… طراحی می شود که در جذب مشتریان و رضایت کارمندان بسیار تاثیرگذار می باشد.

دکوراسیون داخلی اداری کلاسیک: این سبک برای افرادی که به سبک سنتی و درماتیک علاقه دارند، مناسب است و فضایی دنج و آرامشبخش را ایجاد می کند که اغلب از ترکیب رنگ های تیره ساخه می شود.

شایان ذکر است دکوراسیون داخلی اداری با استفاده از ترکیب رنگ های مختلفی طراحی می گردد، در ادامه با پرطرفدارترین ترکیب رنگ ها آشنا میگردیم. پرطرفدارترین ترکیب رنگ برای چیدمان اداری عبارتند از:

  • مشکی و سفید
  • مشکی و قرمز
  • سفید و طلایی
  • سفید و قرمز
  • سفید و فیروزه ای

برای طراحی دفترهای اداری باید نکات کلیدی را رعایت فرمایید تا دکوراسیونی جذاب و باب میل تمامی افراد را طراحی نمایید و همچنین نگاه افراد را جذب خود کند، در ادامه این قسمت از مطلب با ما همراه باشید تا با این نکات و ایده های طراحی آشنا گردید.

10 ایده های ساده و ارزان تغییر دکوراسیون دفتر کار و اداره

10 ایده طراحی دکوراسیون دفتر کار به همراه نکات مهم

ایده اول: رنگ اتاق کار

انتخاب رنگ مناسب از اصلی ترین متدها در محیط های کاری می باشد که در افزایش تمرکز یا کاهش تمرکز کارمندان نقش بسیار پر رنگی را ایفا می نماید، اگر قصد تغییر دکوراسیون دفتر کار را دارید به شما پیشنهاد می کنیم حتما رنگ اتاق کار را رنگی شاد انتخاب کنید تا از سایر اتاق ها جدا شود که نشان دهنده محدودیت کاری و جزئیات می باشد.

10 ایده های ساده و ارزان تغییر دکوراسیون دفتر کار و اداره

ایده دوم: ایجاد نقطه کانونی

برای جذابیت بیشتر دیزاین دفتر کار، دیواری را به عنوان نقطه کانونی با استفاده از رنگ هایی که جلب توجه می کند، همچون زرد و قرمز طراحی نمایید، به عنوان مثال دیوار پشت میز اصلی دفتر کار انتخابی ایده آل است.

ایده سوم: شیشه

برای طراحی مدرن می توانید دیوارها را با استفاده از شیشه طراحی کنید تا به نحوه کار کارمندان دقت کامل داشته باشید و همچنین طراحی فوق العاده جذابی به ارمغان آورد، استفاده از شیشه برای طراحی رنگ محیط را روشن و شفاف می نماید.

ایده چهارم: مبلمان

مبل به عنوان یکی از اصلی ترین اجزا در دکوراسیون هر فضا است که برای حوزه نشست افراد طراحی شده است و وجد آن برای هر مکاننی امری الزامی است، پس در انتخاب مبل دقت لازم را داشته باشید و بهترین مدل ها را در طراحی شیک و کیفیت عالی خریداری نمایید تا علاوه بر مدل لوکس فرد در هنگام نشستن احساس راحتی کند و به ستون فقرات آسیب وارد نشود.

ایده پنجم: تابلو

برای زیباسازی دکوراسیون می توانید از تابلوها استفاده نمایید که زیبایی خیره کننده ای را به وجود می آورد، البته در انتخاب تابلو دقت کنید تا فضا را شلوغ کند، سعی کنید از تابلویی نسبتا بزرگ با منظره ای ساده استفاده نمایید تا در هنگام نصب نگاه بینندگان را جذب خود نماید.

10 ایده های ساده و ارزان تغییر دکوراسیون دفتر کار و اداره

ایده ششم: نورپردازی

نور از اصلی ترین نیازهای روزمره می باشد که به افزایش دید کمک شایانی می کند و همچنین در دکوراسیون ایفای نقش می کند، برای نورپردازی از بهترین ابزارآلات نوری همچون لوستر استفاده نمایید تا علاوه بر نور باکیفیت دکوراسیونی جذاب را ایجاد نماید.

به عنوان مثال می توانید برای سقف از نور مخفی در رابیس و سقف کاذب استفاده نمایید که جلوه ای جذاب را به وجود می آورد.

10 ایده های ساده و ارزان تغییر دکوراسیون دفتر کار و اداره

ایده هفتم: پارتیشن اداری

پارتیشن یکی از برترین تولیدات بشر است که با کمترین میزان فضا، محلی دنج را برای کار ایجاد می کند.

10 ایده های ساده و ارزان تغییر دکوراسیون دفتر کار و اداره

ایده هشتم: آکوستیک

نصب و استفاده از دیوارهای آکوستیک انتخابی ایده آل است که در به حداقل رساندن صدای بیرون از دفتر موثر می باشد و در نهایت برای افزایش تمرکز انتخابی مناسب است.

ایده نهم: قفسه و شلف

برای نظم بخشیدن به اسناد و مدارک مربوطه در دفتر، می توانید از شلف های مخصوص استفاده کنید و دسته بندی کنید.

10 ایده های ساده و ارزان تغییر دکوراسیون دفتر کار و اداره

ایده دهم: میز و صندلی ارگونومی

اصلی ترین وسایل در هر دفتر کار میز و صندلی می باشد که کارمندان تمام وقت را با آنها سر و کار دارند، پس سعی کنید میز و صندلی هایی را که طبق اصول ارگونومی ساخته شده است، خریداری نمایید.

10 ایده های ساده و ارزان تغییر دکوراسیون دفتر کار و ادارهاستعلام هزینه دکوراسیون داخلی اداری

با توجه به اینکه چیدمان اداره و دکوراسیون از اهمیت ویژه ای برخوردار است، باید در طراحی از بهترین کارشناسان و طراحان بهره مند گردید تا زیباترین طراحی ها را برای شما به ارمغان آورند.

برای طراحی دکوراسیون اداری مدرن و ارزان بدون خروج از منزل و اتلاف وقت و صرف هزینه هنگفت برای مراجعه به مراکز طراحی ساختمان ها، می توانید با شماره های درج شده در ادامه صفحه که متعلق به برترین طراحان در حوزه طراحی دکوراسیون ارزان اداری می باشد، تماس حاصل فرمایید.

توجه فرمایید که همکاران و کارشناسان ما در تمامی ساعات شبانه روز آماده خدمت رسانی و پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.

مشاوره با کارشناسان بازسازی ساختمان به صورت کاملا رایگان است، همچنین طراحان ما در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به طراحی دکوراسیون اقدام می کنند و در اسرع وقت به شما تحویل می دهند. اگر مدل و طرح خاصی مدنظر شما برای طراحی است، می توانید به کارشناسان ارائه دهید تا باتوجه به سلیقه شما دکوراسیون را طراحی کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

افزونه "فرم تماس 7" نصب یا فعال نشده است