دفتر طراحی معماری در رشت

دفتر طراحی معماری در رشت

دفتر طراحی معماری در رشت


دفتر طراحی معماری در رشت

دفتر معماری در رشت

دفتر معماری در رشت ساخت یک بنا، کار آسانی نیست و اغلب کارفرمایان به دنبال حرفه‌ای‌ترین دفتر معماری در رشت می‌گردند که بتوانند تمام مراحل کار را از ابتدا تا انتها با آسودگی خاطر به آن‌ها بسپارند و این موضوع اصلاً کار آسانی نیست. سپردن صفر تا صد یک پروژه عمرانی به یک تیم حرفه‌ای و داشتن آسودگی خاطر، رویای هر کارفرما است.

دفتر طراحی معماری در رشت

دفتر طراحی معماری در رشت

شرکت معماری در رشت

 یافتن شرکت‌هایی که خدمات درجه یک و با کیفیت مهندسی را ارائه می‌دهند معمولا کار دشواری است. اگر شما هم به دنیال یافتن بهترین دفتر معماری رشت هستید این مطلب را تا انتها دنبال کنید تا با مشخصات دفاتر حرفه‌ای آشنا شوید.

خدمات یک شرکت معماری جامع

دفتر طراحی معماری در رشت

دفتر طراحی معماری در رشت

عموماً شرکت‌های معماری و طراحی بخشی از خدمات مربوط به ساخت ساختمان را به کارفرمایان ارائه می‌کنند و در صورت جامع بودن شرکت، باز هم آنچه باید در عمل بر عهده ‌گیرند، تنها بخشی از مسئولیت پروژه و سپردن باقی آن به پیمانکاران دیگر است. اگر می‌خواهید بدانید که یک شرکت جامع معماری چه خدماتی می‌تواند ارائه نماید، توضیحات سه مورد زیر را با دقت مطالعه کنید:

  1. طراحی

طراحی یک ساختمان شامل سه مرحله طراحی کانسپت (فاز صفر)، طراحی مقدماتی (فاز 1) و طراحی پیشرفته (فاز 2) است. در مرحله کانسپت، گام‌هایی مانند کسب اطلاعات و آشنایی با سلیقه و نیازهای کارفرما، بازدید محیطی از سایت، مطالعه بر روی اقلیم و شرایط محیطی، تعیین وضعیت شیت شهری ملک و… انجام می‌گیرد.

در طراحی مقدماتی، ایده‌پردازی طرح کلی و ارائه جزئیات طراحی ساختمان شامل پلان طبقات، بام، مقاطع طولی و عرضی لازم و نماهای پروژه به همراه محاسبات مربوط به سازه انجام می‌گیرد. در مرحله طراحی پیشرفته نیز طراحی تمام مراحل اجرایی کار شامل نقشه‌های کامل و نهایی سایت، همسایگی‌ها، پلان‌های طبقات، مقاطع طولی و عرضی لازم، نماهای پروژه، محاسبات فنی مراحل مانند خطوط تاسیسات، برق و… انجام گرفته و دفترچه راهنما برای تصویب کمیسیون نما تهیه می‌شود.

  1. آماده سازی نقشه‌های اجرایی

طرح اجرایی، یکی از مهم‌ترین بخش‌های ساخت محسوب می‌شود که شامل ایجاد گروه‌های مختلف فنی و برنامه‌ریزی و هماهنگی آنان برای عدم تداخل و بیشترین اشتراک در انجام کار است. در این مرحله طراحی جزییات و دیتیل‌های خاص برای هر پروژه اجرایی می‌تواند تعیین‌کننده باشد و میزان حرفه‌ای بودن شرکت معماری را نشان دهد.

اگر موفق به یافتن بهترین دفتر معماری رشت نشده باشید، احتمالاً دردسرهای اجرایی زیادی در انتظار شما خواهد بود. مشاوره و راهنمایی کارفرما از نخستین مراحل (برای مثال انتخاب سیستم‌های سازه‌ای) تا جزئی‌ترین تصمیمات در انتخاب مصالح، کالاها و تجهیزات ساختمانی مانند تجهیزات الکتریکی، شیرآلات و… بخشی از وظایف تیم طراحی خواهد بود و آشنایی با برندهای مختلف و کیفیت متفاوت آن‌ها می‌تواند سبب افزایش کیفیت ساخت و به تبع آن افزایش ارزش ملک و یا سقوط ارزش آن گردد.

  1. پشتیبانی اجرا

مهم‌تر از طرح اجرایی، فرایند نظارت و پشتیبانی اجرا است. در واقع این مرحله از کار است که درستی انجام تمام امور و اجرای دقیق یک پروژه ساختمانی را تعیین می‌کند. بنابراین مانند تمام دفاتر دیگر، یک دفتر معماری در رشت هم باید در این مرحله وظایف خود را در بالاترین سطح انجام دهد تا نتیجه کار بهترین نتیجه ممکن گردد. حضور دائم مهندس ناظر در پروژه، پاسخگویی به تمام نیازهای فنی و اجرایی پیمانکاران و ارتباط دو سویه موثر بین پیمانکاران و کارفرمایان از جمله وظایف و خدماتی است که یک شرکت معماری در این مرحله می‌تواند ارائه کند.

خدمات مجموعه عمران دژ

 ما در دفتر معماری، با همکاری گروهی از افراد متخصص و خبره در تمامی حوزه‌های مربوط به ساختمان، مجموعه‌ای کامل و جامع را برای ارائه خدمات با کیفیت در زمینه طراحی و اجرای ساختمان تشکیل دادهایم. مرور پروژه‌های لوکس و تراز اولی که در یک دهه‌ی گذشته توسط گروه ما طراحی و اجرا شده به تنهایی اثبات ادعای ما در ارائه برترین خدمات در این حوزه است. گروه عمران دژ در تمام مراحل طرح و اجرا (از فاز صفر و امکان‌سنجی تا اجرا و بهره‌برداری از پروژه) کارفرمایان را همراهی می‌کند. خدمات ما حول چهار محور زیر ارائه می‌شوند:

  1. خدمات مشاوره

درباره تمام آنچه مربوط به حوزه ساختمان است، اعم از شیت شهری، اخذ پروانه ساخت، شرایط ساخت، طراحی، اجرا، برندینگ ساختمان، نظارت، بازسازی، طراحی داخلی، فضای سبز و… می‌توانید بر روی خدمات مشاوره ما حساب کنید. ما  در تمامی زمینه‌های مربوط به ساخت و ساز و اجرای طرح‌های عمرانی آماده ارائه خدمات مشاوره به کارفرمایان عزیز هستیم و همواره تلاش می‌کنیم تا با ارائه راهکارهای خلاقانه و هوشمندانه، بهترین پیشنهادها را متناسب با خواسته آنها ارائه دهیم.

  1. مهندسی ارزش

مهندسی ارزش از جمله مواردی است که در زمینه پروژه‌های عمرانی چندان مورد توجه قرار نمی‌گیرد؛ اما می‌تواند بهترین هدیه تیم طراحی به کارفرمایان باشد. مهندسی ارزش، مجموعه‌ای از فرایندهای مهندسی شده طی پروژه است که در آن بدون کاهش کیفیت ساخت و مصالح ساختمانی، صرفه جویی در هزینه‌ها صورت گرفته و ارزش ریالی و کیفی ملک افزایش می‌یابد. گروه ما با ارائه خدمات مهندسی ارزش در زمینه بهینه سازی طرح معماری و سازه، با صرف کمترین هزینه، کیفیت بالای پروژه‌های شما را تضمین می‌کنیم.

  1. طرح و ساخت

خدمات ما شامل تمام مراحل طراحی و ساخت از خشت اول تا چیدمان آخرین قطعه مبلمان در فضای داخلی می‌شود. ما در تمام مراحل طراحی و اجرای ساختمان شما در کنارتان خواهیم بود و با در نظر گرفتن خواسته‌ها و شرایط کارفرما، سعی می‌کنیم لوکس‌ترین و بهترین خدمات را ارائه دهیم.

  1. برندینگ ساختمان

برندینگ ساختمان شامل تمامی خلاقیت‌هایی است که سبب تمایز مثبت ساختمان شما با تمامی ساختمان‌های اطراف خواهد شد. با این کار امضای خود را پای ساختمان خود خواهید گذاشت و سازه خود را از دیگر سازه‌ها، متمایز خواهید کرد. احتمالاً برای شما هم پیش آمده که در یک خیابان خاص، خانه‌ و یا مغازه‌ای با نما یا چیدمان متمایز توجه شما را به خود جلب کرده باشد. هر فرایندی که سبب رسیدن به این مقصد شود، برندینگ ساختمان نام دارد و ما نیز در تلاشیم تا این مهم را برای پروژه تمام کارفرمایان خود به انجام رسانده و از انجام کارهای تکراری، دوری کنیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

افزونه "فرم تماس 7" نصب یا فعال نشده است