هزینه ساخت اسکلت اسکلت بتنی

هزینه ساخت اسکلت اسکلت بتنی

هزینه ساخت اسکلت اسکلت بتنی

این روزها هر جا که برویم حرف از گرانی همه اقلام و وسایل زندگی است. از وسایل کوچک گرفته تا بزرگ. از موارد جزئی تا کلی، همگی گران شده اند. در بین این حرف ها و نگرانی ها بحث محل زندگی و خانه اهمیت بیشتری پیدا کرده است. اما حالا برای بیشتر جامعه بحث مسکن مهم تر شده است چرا که قیمت آن نسبت به گذشته بیشتر شده و قدرت خرید مردم کمتر.

از سال گذشته که قیمت ها چند برابر شده اند دغدغه ساخت خانه یا خرید آن به یک مساله جدی برای مردم تبدیل شده است. قبل از این که ساخت و ساز را شروع کنیم نیاز است که یک برآورد هزینه داشته باشیم به طور نسبی قیمت تمام شده ساختمان اسکلت بتنی چقدر برایمان آب می خورد؟

اجرای اسکلت بتنی تحت آیین نامه، ضمن استحکام در برابر زمین لرزه مقاومت بالایی در برابر آتش سوزی دارد و یکی از مقاوم ترین انواع اسکلت ها می باشد. ضمن آنکه بتن قابلیت شکل پذیری بالایی داشته و امکان اجرای انواع پل ها، ستون ها و دیگر سازه ها را محیا کرده است.هزینه ساخت اسکلت اسکلت بتنی

برای کسانی که در حال ساخت و سازند یا قصد ساختمان سازی دارند دانستن محاسبه نرخ مصالح مورد نیاز مثل میلگرد و تیرآهن لازم است. باید بدانیم که برای هر متر مربع چقدر مصالح نیاز داریم و میانگین قیمت هر مصالح را حساب کنیم. برای این کار باید دو مساله مهم که همیشه برای مهندسان و مجریان پروژه های ساختمانی مهم است را در نظر بگیریم:

اول این که مقدار مصالح مورد نیاز که به طور تقریبی براساس نقشه های اجرایی مشخص می شوند را باید محاسبه کرد که چه مقداری است ،  سپس به زمان بندی پروژه و این که در چه مدت می خواهیم پروژه را تمام کنیم به سفارش مصالح و تهیه برنامه زمان بندی بپردازیم. دومین مساله این است که باید به هزینه های مالی پروژه در صورتی که اجرا شود دقت کنیم و ببینیم که چقدر است؟

جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق پل های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید :

ایمیل پشتیبانی

info@omrandezh.ir

شماره تماس

01333263147

مهندس میلاد جوان بخت      09111341893هزینه ساخت اسکلت اسکلت بتنی

مهندس محمدرضا صراف زاده  09112322326

آدرس

رشت، خیابان معلم، خیابان 15متری طالقانی، ساختمان مهیاد،طبقه سوم, واحد5

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

افزونه "فرم تماس 7" نصب یا فعال نشده است