راهنمای صفر تا صد بازسازی مغازه قدیمی

راهنمای صفر تا صد بازسازی مغازه قدیمی

راهنمای صفر تا صد بازسازی مغازه قدیمی

بازسازی مغازه قدیمی یک کار هیجان انگیز و لذت بخش است. طراحی بیرونی ودرونی آن بخش مهمی از معرفی برند شما می تواند باشد. بازسازی مغازه قدیمی می تواند یک تفاوت عمده هم برای مشتریان و هم برای کارمندان ایجاد کند که این تفاوت ارزشمند است.

اما باید بدانید که کار بازسازی یک حرفه تخصصی است و باید از یک راهنمای آشنا در مورد آن کمک گرفت. شرکت بازسازی ساختمان عمران دژ، در اجرای خدمات بازسازی و دکوراسیون داخلی راهنمای شما خواهد بود و آگاهی لازم در زمینۀ بازسازی مغازه و بایدها و نباید های طراحی دکوراسیون را در اختیار شما قرار می دهد.

چگونه با بازسازی مغازه قدیمی مشتری بیشتری جذب کنیم؟

واقعیت این است که در دنیای امروز رقابت حرف اول را می‌زند. اگر می‌خواهید در کسب و کار خود موفق باشید باید بتوانید نسبت به رقبای خود، بیشتر به چشم بیایید. بازسازی این کار را برای شما انجام می‌دهد. بازسازی فروشگاه به معنای ایجاد تغییراتی بزرگ در نمای بیرونی و داخلی آن است.

اگر این تغییر به شکلی خلاقانه صورت بگیرد، نتیجه آن جلب توجه مخاطبان و مشتریانی است که از حوالی فروشگاه گذر می‌کنند. توجه به موارد زیر در بازسازی می‌تواند حتی از عابرانی که قصد خرید ندارند نیز مشتریانی وفادار بسازد.

نکات مهمی که در بازسازی مغازه قدیمی باید مورد توجه قرار بگیرد

بازسازی مغازه و فروشگاه یک کار هیجان انگیز و لذت بخش است. طراحی بیرونی و درونی آن بخش مهمی از معرفی برند شما را تشکیل می دهد. بازسازی مغازه فرسوده می تواند یک تفاوت عمده هم برای مشتریان و هم برای کارمندان ایجاد کند که این تفاوت ارزشمند است.

اگر قصد تعمیر و بازسازی مغازه خود را دارید بهتر است از راهنمایی یک فرد آشنا کمک بگیرید. مهم نیست که برنامه های شما چقدر کوچک یا بزرگ باشد، باید به نکات مهم و اساسی این کار توجه داشته باشید تا کار بازسازی به بهترین شکل اتفاق بیفتد.

سوالی که باید به دقت قبل از شروع بازسازی به آن پاسخ دهید این است که چرا باید کار بازسازی انجام شود و یا چرا بازسازی می کنید؟ شما می خواهید مغازه قدیمی خود را تغییر دهید. آیا دلیل مهمی دارد که به دنبال انجام این کار هستید؟

آیا برند شما تغییر کرده است یا فقط وسایل شما قدیمی شده اند. تعمیر و بازسازی مغازه قدیمی یک کار پرهزینه است و برای کسب و کار شما می تواند ایجاد ضرر مالی کند. بنابراین باید از انجام این کار مطمئن شوید و دلایل قانع کننده ای برای بازسازی داشته باشید.

به طور خلاصه:

  • در بازسازی مغازه قدیمی، توجه ویژه‌ای به ویترین داشته باشید. ویترین مغازه اولین بخشی از فروشگاه است که به چشم مخاطب می‌آید. استفاده از یک دکور زیبا و متفاوت به همراه نورپردازی جذاب، مشتریان را جلوی مغازه میخکوب خواهد کرد.
  • ورودی مغازه یکی از مهم‌ترین قسمت‌های آن است. این بخش از مغازه باید به شکلی طراحی شود که مخاطب را به ورود ترغیب کند. همچنین باید فضای کافی برای عبور و مرور در زمان شلوغی نیز وجود داشته باشد.
  • هدف از بازسازی مغازه قدیمی باید ایجاد فضایی امن و جذاب برای مشتریان باشد. توصیه می‌شود گوشه‌ای دنج و راحت در فروشگاه در نظر بگیرید تا بازدیدکنندگان بتوانند بدون احساس خستگی و عجله، برای مشاهده محصولات و مشورت با فروشنده وقت بگذرانند.
  • بازسازی سقف و کف را جدی بگیرید. استفاده از سقف کاذب و کف سازی زیبا مانند پارکت یا لمینت به طور کلی فضای فروشگاه را تغییر می‌دهد. استفاده از تم رنگی هماهنگ در دیوارها و بخش‌های مختلف ساختمان نیز یکی دیگر از ترفندهای جذب مشتری است.

راهنمای صفر تا صد بازسازی مغازه قدیمی

چرا بازسازی و تعمیر مغازه قدیمی اهمیت دارد؟

بخشی از شرایط پیشرفت تجارت و کسب و کار مربوط به ظاهر کسب و کار می باشد. یکی از موارد مهمی که برای مشتری در خرید اهمیت دارد، نحوه طراحی دکوراسیون داخلی و چیدمان محصولات و حتی شرایط مغازه از لحاظ ظاهری است که می تواند دید و نظر آنها را تغییر دهد و حتی روی خرید آنها تاثیرگذار است.

گاهی اوقات نیاز است که اقدام به بازسازی فروشگاه خود نمایید تا از این طریق درصد فروش و سود دهی خود را بالا ببرید. بازسازی مغازه به دلایل زیر دارای اهمیت است:

  • افزایش بازدید و خرید متقاضیان
  • جذب بیشتر مشتری
  • تاثیر مثبت بر عملکرد نیروهای کار شاغل در این بخش ها
  • رقابت در بازار

راهنمای صفر تا صد بازسازی مغازه قدیمی

آیا برای بازسازی مغازه قدیمی نیاز به اخذ مجوز شهرداری است؟

انجام بسیاری از کارهای عمرانی، حتی در سطح بازسازی، نیاز به اخذ مجوز از شهرداری دارد. با این حال مجوز بازسازی مغازه برای فعالیت‌هایی که تغییری در نقشه فنی و معماری ساختمان ایجاد نمی‌کنند، لازم نیست.

برای مثال اگر تنها قصد دارید دیوارها را رنگی تازه بزنید، درب‌ها را تعویض کنید، کف سازی را تغییر دهید و…، بدون مجوز نیز می‌توانید اقدام به بازسازی نمایید.

در مقابل اگر در نظر دارید محل دیوارها را تغییر دهید و برنامه‌ای برای تخریب دارید، لازم است ابتدا به شهرداری مراجعه کرده و با ارائه مدارک مورد نیاز، اقدام به دریافت مجوز نمایید. برای کسب اطمینان بیشتر می‌توانید قبل از شروع کار با یک کارشناس در این باره مشورت کنید.

مدت زمان بازسازی مغازه‌ قدیمی چقدر است؟

شاید ابتدا این طور به نظر برسد که بازسازی یک بنا کاری آسان و سریع است، اما باید بدانید هنگامی که صحبت از بازسازی یک بنای قدیمی مانند مغازه باشد، موارد پیش بینی نشده زیادی سر راه شما خواهد بود.

در عین حال، بازسازی ساختمان تجاری باید هر چه سریع‌تر انجام شود، زیرا به ازای هر روزی که مغازه تعطیل و تحت تعمیر است، صاحب مغازه هم باید هزینه بازسازی را بپردازد و هم ضرر تعطیل بودن کسب و کارش را متحمل شود. از این رو لازم است برنامه ریزی و زمان‌بندی را در بازسازی مغازه جدی بگیرید.

اگر برای بازسازی مغازه قدیمی از پیمانکار باتجربه کمک بگیرید، نگران زمان نخواهید بود، زیرا پیمانکاران به خوبی با اتفاقات پیش بینی نشده و تمام جزئیات کار آشنا هستند. این افراد می‌توانند به شکلی برنامه ریزی کنند که برخی مراحل کار به طور همزمان انجام شود و کمترین وقفه در فرآیند بازسازی مشاهده شود.

در کنار تمام این موارد، دقت داشته باشید که تعطیل کردن مغازه کارآسانی نیست و نمی‌توان هر چند وقت یکبار فروشگاه را برای بازسازی تعطیل کرد. پس اگر بازسازی مغازه خود را آغاز کرده‌اید، آن را به بهترین نحو و توسط افرادی متخصص انجام دهید. به این ترتیب تا سالیان طولانی نیاز به بازسازی مجدد نخواهید داشت.

هزینه بازسازی مغازه قدیمی چقدر است؟

هزینه بازسازی یک مغازه به عوامل گوناگونی بستگی دارد. به همین دلیل نمی‌توان عددی مشخص برای آن در نظر گرفت. با این حال می‌توان با بررسی این عوامل، برنامه ریزی مالی بهتری را رقم زد. مهم‌ترین عوامل تأثیرگذار در هزینه بازسازی فروشگاه عبارتند از:

  • مساحت فروشگاه

اولین عاملی که بر هزینه بازسازی مغازه قدیمی تأثیر می‌گذارد، متراژ مغازه است. شکی نیست که هر چقدر فروشگاه بزرگ‌تر باشد، بازسازی آن نیز هزینه‌برتر است.

  • بخش‌های مورد نظر برای بازسازی

گاهی تنها بازسازی کف و دیوارها مورد نظر است و گاهی نیز صاحب فروشگاه می‌خواهد در کل فضا تغییراتی اساسی ایجاد کند. با این حساب هزینه بازسازی به فعالیت‌های مورد نظر نیز بستگی دارد. خصوصاً اگر تخریب و جابجایی دیوارها یا ستون‌ها مورد نظر باشد، هزینه‌ها نیز بالا خواهد بود.

  • کیفیت مصالح و متریال‌ها

سومین عامل تأثیرگذار در هزینه تمام شده بازسازی مغازه قدیمی، کیفیت مصالح است. اگر در نظر داشته باشید از بهترین مصالح و لوکس‌ترین اقلام برای بازسازی و طراحی دکوراسیون جدید استفاده کنید، لازم است بودجه بیشتری در نظر بگیرید.

البته توصیه می‌شود در مورد بخش‌هایی از بازسازی مانند رنگ یا کاغذ دیواری، کف سازی و…، به هیچ عنوان کیفیت را فدای هزینه نکنید، زیرا فروشگاه جایی پرتردد است و قسمت‌هایی مانند کف و دیوارها در معرض آسیب فراوان هستند. با این حساب بهتر است در بازسازی این بخش‌ها از بهترین متریال استفاده کنید.

مزایای بازسازی ساختمان مغازه قدیمی چیست؟

بازسازی مغازه قدیمی بیشتر از آنچه فکر می‌کنید مزایا دارد. تبدیل یک فروشگاه قدیمی بی رنگ و لعاب به فروشگاهی مدرن، شیک و جذاب می‌تواند تغییرات زیادی به همراه داشته باشد. در ادامه به مزایای این بازسازی بیشتر اشاره خواهیم کرد.

  • بازسازی مغازه کمک می‌کند فضای فروشگاه به مد روز نزدیک‌تر باشد. گاهی حتی با یک طراحی سنتی نیز می‌توان فضایی جذاب برای خرید ایجاد کرد.
  • تعویض بخش‌های فرسوده مانند سیستم لوله کشی، از مزایای مهم بازسازی است که از بروز خسارت‌های بزرگ جلوگیری می‌کند.
  • یکی از مزایای مهم بازسازی مغازه قدیمی، خصوصاً هنگامی که با طراحی مجدد دکوراسیون همراه باشد، هماهنگ شدن فضا و دکور مغازه با نوع کسب و کار است. ممکن است شما در نظر داشته باشید در یک مغازه قدیمی کسب و کاری جدید راه بیندازید. در این صورت طراحی دکوراسیون مطابق با شغل جدید، جذابیت فروشگاه را دو چندان می‌کند.
  • کمک به جلب توجه مشتریان یکی دیگر از مزایای بازسازی فروشگاه به شمار می‌رود. اگر طراحی و بازسازی توسط یک گروه کاربلد انجام شود، حتی تنها با یک نورپردازی خلاقانه می‌توان به جلب نظر مخاطب کمک کرد.
  • یکی از مزیت‌های بزرگ بازسازی مغازه قدیمی، افزایش امنیت است. در بازسازی می‌توان از سیستم‌های امنیتی هوشمند و جدید برای افزایش ایمنی فروشگاه استفاده کرد که امروزه برای هر نوع کسب و کاری ضرورت دارد.
  • یکی از مزیت‌های بزرگ بازسازی مغازه قدیمی، افزایش امنیت است. در بازسازی می‌توان از سیستم‌های امنیتی هوشمند و جدید برای افزایش ایمنی فروشگاه استفاده کرد که امروزه برای هر نوع کسب و کاری ضرورت دارد.

نکات بازسازی و تعمیر مغازه قدیمی

در بازسازی مغازه باید برنامه ریزی داشته باشید. دوست دارید مغازه شما چه شکلی داشته باشد؟ حتی اگر در مورد طراحی داخلی و چیدمان تجربه ای ندارید. خوب است که ظاهر و احساس کلی خود را برای بازسازی در نظر داشته باشید. ایجاد یک تابلوی زیبا به چیدمان صحیح نیاز دارد.

در زمان بازسازی ساختمان مغازه باید از چند نکته مهم در ترمیم و بازسازی مغازه قدیمی مطمئن شوید:

  1. مکان مغازه شما فضای لازم برای تغییرات را دارد
  2. آیا دیوارها فضای لازم برای آویزان کردن تجهیزات اضافی را دارند.
  3. سیم کشی مغازه یا فروشگاه آیا به شکلی است که به انواع جدید لامپ مجهز شود.
  4. بودجه شما برای بازسازی چقدر است. حتما یک بخش برای هزینه های اضافی در نظر بگیرید.
  5. چه تجهیزاتی برای بازسازی نیاز است.

توجه به این نکات در مراحل بازسازی مغازه اهمیت بسیاری دارد.

چه اصولی در بازسازی مغازه اهمیت دارد

بخش های در مغازه وجود دارد که در بازسازی از اهمیت بیشتری برخوردار هستند از جمله:

ویترین مغازه: این بخش باید متناسب با محصولاتی که می خواهید در آینده ارائه دهید طراحی و بازسازی شود. ویترین به نوعی معرف کار و شغل شما است.

راهنمای صفر تا صد بازسازی مغازه قدیمی

محیط داخلی مغازه: برخی از مغازه های دارای یک فضای خالی و یا اضافی هستند که با روش های خلاقانه ای آن را با اضافه کردن چند مبل و یا ایجاد یک فضای بازی برای کودکان تغییر می دهند. ایجاد این شرایط کمک می کند تا مشتری با آسودگی خاطر بیشتر و با در اختیار داشتن زمان بیشتر به خرید بپردازد.

راهنمای صفر تا صد بازسازی مغازه قدیمی

در بازسازی ترمیم مغازه قدیمی آیا توجه به نیاز مشتری اهمیت دارد؟

یکی از موارد مهم و اساسی که باید در بازسازی مغازه قدیمی در نظر داشته باشید دید و نظری است که بعدا مشتری با بازسازی مغازه شما نسبت به شما پیدا می کند. بازسازی باید مطابق با حساسیت ها و خواسته های مشتریان باشد.

در زمان بررسی قسمت های مختلف یک ویترین در فروشگاه و مغازه بهتر است نظر مشتری را در نظر بگیرید. بخش های مختلفی که توجه به آنها در ترمیم مغازه قدیمی دارای اهمیت بیشتر است عبارتند از:

ورودی

علاوه بر پنجره ها و نمای بیرونی، ورودی اولین بخشی است که می تواند بر هر کسی که وارد می شود تاثیرگذار باشد. بهتر است یک ترافیک روان در ورودی مغازه شما در جریان باشد.

دیوارها

یک لایه رنگ تازه می تواند فضای شما را به طور قابل توجهی متحول کند. می توانید با ایجاد یک دیوار برجسته مشتریان را به نقطه خاصی از مغازه بکشانید. قفسه بندی را به شکل صحیح انجام دهید.

وسایل روشنایی

نورپردازی می تواند تاثیر قابل توجهی بر خلق و خو داشته باشد. نور فعلی خود را ارزیابی کنید تا تعیین کنید که آیا تاثیر محیط مورد نظر بر روی مشتریان شما ایجاد شده است یا خیر. ممکن است زمان ارتقا یا ایجاد تغییرات فرا رسیده باشد.

کفپوش

طبقات آسیب دیده معمولا نشان دهنده فضای نامرتب هستند. کفپوش های مغازه خود را بررسی کنید تا متوجه شوید که آیا می توان از آن برای جایگزینی استفاده کرد. می توانید برای این کار از مشتریان خود نیز نظر خواهی کنید یا از کارمندان خود بخواهید تا به شما کمک کنند.

رنگ آمیزی

متناسب با کسب و کار باید از رنگ هایی در طراحی و بازسازی استفاده شود که جاذبه بیشتری برای یک بخش نسبت به دیگر بخش ها ایجاد کنند. ممکن است نیاز باشد در بخشی از طراحی رنگ های گرم و در بخشی دیگر رنگ های سرد استفاده شود. استفاده از رنگ یکی از موارد جلب نظر مشتری می باشد.

راهنمای صفر تا صد بازسازی مغازه قدیمی

مراحل بازسازی مغازه خرده فروشی

اگر یک برنامه نوسازی و بازسازی ساختمان مغازه قدیمی یا خرده فروشی خود دارید. کافی است یک برنامه ریزی دقیق داشته باشید.

  • مشخص کنید که به چه چیزی نیاز دارید و چقدر است
  • مواردی که برای بازسازی نیاز دارید را دسته بندی کنید و خریداری نمایید
  • آیا باید دیوارهای خود را دوباره رنگ آمیزی کنید

همه این موارد با توجه به اندازه مغازه تعیین می شود. یک فرد آگاه به این امور می تواند کمک بزرگی به شما باشد. زیرا نیازهای مغازه شما را بررسی می کند و هزینه ها را برآورد می کند. یک ماکت بسازید و طرح خود را نهایی کنید.

جریان ترافیک مغازه را تجزیه و تحلیل کنید و در نهایت یک چیدمان مناسب برای قرار دادن محصولات در بخش های مختلف مغازه در نظر بگیرید و سپس شروع به کار کنید. همچنین بررسی اینکه بازسازی چقدر موفقیت آمیز خواهد بود نیز دارای اهمیت است. آیا بازسازی کمک می کند تا مشتریان شما بیشتر شود یا خیر؟

مشخص کردن جدول زمانی برای بازسازی مغازه قدیمی

مشخص کردن یک جدول زمانی بهترین راه برای بازسازی مغازه شما است. زیرا جدول زمانی کمک می کند تا برنامه ریزی بهتری داشته باشید و کمک می کند تا از ایجاد هر گونه اختلال احتمالی در کار خود جلوگیری کنید و یا برای آن آماده باشید و ضرر و زیان کار خود را به حداقل برسانید.

توجه نکردن به چه مواردی در بازسازی مغازه قدیمی خطرناک است

  • طولانی شدن مدت زمان بازسازی
  • استفاده از افراد نامناسب برای طراحی: فردی که به اصول طراحی آشنایی ندارد، نمی تواند انتخاب مناسبی برای کارهای بازسازی باشد.
  • صرفه جویی نامناسب در بازسازی: اگر از کاغذ دیواری و رنگ نامرغوب برای بازسازی استفاده کنید، در مدت کوتاهی شاهد تغییرات نامناسب ظاهر دیوارها خواهید بود. و این مورد باعث می شود که شما بار دیگر مجبور به رنگ کردن و تعویض کاغذها باشید و این کار هزینه ای مجدد بر شما وارد خواهد کرد.

چطور در بازسازی مغازه قدیمی صرفه‌جویی کنیم؟!

با رعایت چند نکته مهم می‌توان تا حدی در هزینه‌های بازسازی مغازه صرفه جویی کرد. این نکات در ادامه بیان خواهند شد.

از ابتدا برنامه ریزی مالی داشته باشید

حتماً پیش از شروع کار برآوردی از هزینه‌ها انجام دهید و حدود 10 تا 15 درصد را نیز برای هزینه‌های پیش بینی نشده لحاظ کنید. در این صورت از هزینه‌های اضافی و غیرضروری جلوگیری به عمل خواهد آمد و با مشکل کمبود بودجه نیز مواجه نخواهید شد.

یک طراحی اولیه داشته باشید

اولین قدم در بازسازی مغازه قدیمی، آماده سازی طرح کلی کار است. اگر با یک شرکت پیمانکار برای بازسازی همکاری کنید، کارشناسان شرکت مسئولیت طراحی را بر عهده خواهند گرفت.

طراحی اولیه به منزله داشتن یک نمای کلی با جزئیات لازم از نتیجه کار است. به این ترتیب در بسیاری از هزینه‌های ناخواسته نیز صرفه جویی خواهد شد.

در تهیه مصالح مورد نیاز تعلل نکنید

اگر می‌خواهید حساب و کتاب‌های مالی شما درست از آب دربیاید باید از همان ابتدا برای خرید مصالح مورد نیاز برای بازسازی مغازه قدیمی اقدام کنید. اگر بین برآورد هزینه‌ها و خرید مصالح فاصله زمانی زیادی انجام شود ممکن است بسیاری از متریال‌ها یا حتی دستمزدها افزایش داشته باشند و به این ترتیب با دردسر مواجه شوید.

در خرید مصالح هوشمندانه عمل کنید

همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم، لازم است در برخی جوانب کار، کیفیت را در اولویت قرار دهید، اما لازم نیست برای تمام بخش‌های بازسازی از بهترین و لوکس‌ترین متریال‌ها استفاده کنید. خصوصاً استفاده از اجناس برند یک اشتباه بزرگ است که تنها به هزینه‌های بازسازی می‌افزاید، بدون این که منفعتی به همراه داشته باشد.

لازم نیست همه لوازم قدیمی را دور بریزید

بازسازی مغازه قدیمی به معنای دور ریختن تمام وسایل قدیمی نیست. گاهی برخی از لوازم و وسایل به اندازه کافی سالم و زیبا هستند و می‌توان آن‌ها را بعد از بازسازی نیز مورد استفاده قرار داد.

از کارشناس کمک بگیرید

افرادی که در زمینه بازسازی مغازه تجربه دارند با بسیاری از هزینه‌های پیش بینی نشده و مشکلات ناخواسته که به ذهن شما نمی‌رسد، آشنا هستند. همچنین این افراد به دلیل آشنایی بیشتر با بازار می‌توانند بسیاری از متریال‌ها را با قیمتی به مراتب مناسب‌تر تهیه کنند. به این ترتیب به نظر می‌رسد کمک گرفتن از یک کارشناس به صرفه جویی در هزینه‌ها بیانجامد.

چگونه بهترین پیمانکار بازسازی مغازه قدیمی را پیدا کنیم؟

پیدا کردن پیمانکار مناسب برای سپردن کار بازسازی به او چندان هم دشوار نیست. البته ناگفته نماند این روزها شرکت‌های متعددی در زمینه بازسازی ساختمان فعالیت دارند، اما با جستجویی دقیق و کمی پرس و جو می‌توانید مناسب‌ترین پیمانکار را برای پروژه خود پیدا کنید.

بازسازی مغازه قدیمی نیاز به اکیپی کاربلد دارد که دقیقاً در همین زمینه دارای تجربیات کافی باشند. توجه داشته باشید که بازسازی مغازه قدیمی تفاوت‌های زیادی با بازسازی منزل مسکونی یا محیط اداری دارد.

به این ترتیب باید از پیمانکاری کمک بگیرید که در این زمینه متخصص باشد. بهترین روش برای تشخیص کیفیت کار پیمانکار، مراجعه به پروژه‌های قبلی او است.

مشاهده نمونه کارها به خوبی بیانگر سطح کار و تخصص پیمانکار خواهد بود. نکته مهم دیگر متعهد بودن پیمانکار است که از طریق تحقیق و صحبت با کارفرمایان قبلی می‌توان آن را بررسی کرد.

مراحل بازسازی مغازه قدیمی در عمران دژ به چه شکل است؟

مجموعه عمران دژ به عنوان یک گروه حرفه‌ای، بازسازی مغازه‌های قدیمی را تحت مراحلی مشخص و مطابق با برنامه ریزی دقیق انجام می‌دهد. در ادامه این مراحل عنوان خواهند شد.

بازدید و مشاوره بازسازی مغازه قدیمی

اولین مرحله از کار بازسازی، بازدید از پروژه است. ابتدا کارشناس عمران دژ از مغازه و شرایط آن بازدید خواهد کرد تا در مورد متراژ دقیق پروژه و بخش‌هایی که نیاز به بازسازی دارند، آگاهی کافی را به دست آورد.

در این مرحله شما به عنوان کارفرما می‌‎توانید در خصوص بازسازی با مشاور مجموعه صحبت کنید و از پیشنهادات و راهنمایی‌های او بهره ببرید.

برآورد هزینه ساخت و اجرای بازسازی مغازه قدیمی

در مرحله بعد، کارشناسان برآوردی از هزینه‌های بازسازی آماده خواهند کرد و در اختیار شما قرار خواهند داد. این هزینه‌ها ممکن است شامل موارد مختلفی مانند تخریب،

رنگ دیوارها، کف سازی مجدد، بازسازی سقف، طراحی و چیدمان قفسه‌ها، طراحی ویترین، نورپردازی، بازسازی سرویس بهداشتی، تعمیر سیستم تأسیسات، هوشمند سازی فروشگاه و… باشد.

ارائه طرح بازسازی مغازه قدیمی

قبل از آغاز کار، طرحی دقیق و کامل از کلیه تغییراتی که قرار است طی بازسازی ایجاد شوند، تهیه می‌گردد و در دسترس شما قرار می‌گیرد. به این ترتیب می‌توانید پیش از انجام کار،

نتیجه نهایی را مجسم کنید و پیشنهادات لازم را ارائه نمایید. ارائه طرح اولیه کمک می‌کند زمان‌بندی دقیق و برنامه ریزی اصولی برای انجام مراحل مختلف کار در نظر گرفته شود. در نهایت، قراردادی با ذکر تمام جزئیات کار، اعم از مراحل بازسازی، هزینه‌ها و مسئولیت‌ها منعقد می‌گردد.

اجرای طرح بازسازی مغازه قدیمی

حال نوبت به اجرای طرح و پیشبرد تک تک مراحل بازسازی فروشگاه می‌رسد. بخش‌های مختلف کار از قبل به طور دقیق برنامه ریزی شده‌اند، مصالح خریداری شده و نیروهای لازم گرد هم آمده‌اند.

به این ترتیب کار طبق برنامه پیش خواهد رفت و دستمزد پیمانکار و نیروها مطابق قرارداد به صورت مرحله‌ای یا یکجا پرداخت می‌گردد.

سپردن کار بازسازی مغازه قدیمی به گروهی کاربلد مانند عمران دژ باعث می‌شود بهترین نتیجه در کمترین زمان ممکن به دست بیاید. خصوصاً از آن‌جایی که مدت زمان بازسازی در مورد بازسازی مغازه از اهمیت بالایی برخوردار است، توصیه می‌شود حتماً از پیمانکار برای پیش بردن مراحل کار کمک بگیرید.

مطمئن باشید نتیجه نهایی شما را شگفت زده خواهد کرد و ورق جدیدی از کسب و کارتان، نمایان خواهد شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

افزونه "فرم تماس 7" نصب یا فعال نشده است