چطور دکوراسیون اتاق پذیرایی و نشیمن را با کمترین هزینه تغییر دهیم؟

چطور دکوراسیون اتاق پذیرایی و نشیمن را با کمترین هزینه تغییر دهیم؟

چطور دکوراسیون اتاق پذیرایی و نشیمن را با کمترین هزینه تغییر دهیم؟

نشیمن فضایی است که متعلق به همه اعضای خانه می باشد، فضایی مشترک که بیشترین کاربرد را در بین فضاهای دیگر دارد. ما اوقات زیادی را در نشیمن سپری می کنیم برای همین تغییر دکوراسیون نشیمن راه حل خوبی برای رفع یکنواختی محیط است.

از آنجایی که نشیمن فضایی برای دور هم جمع شدن اعضای خانواده می باشد بهتر است در تغییر دکوراسیون نشیمن سلیقه و انرژی های حاکم در خانه را در نظر بگیریم. وقتی حرف از تغییر دکوراسیون خانه می شود، عده ای به خاطر هزینه های بالا از این کار منصرف می شوند.

شرکت بازسازی ساختمان عمران دژ، در این مقاله، مطالب ارزشمندی در زمینۀ روش ها و ایده تغییر دکوراسیون مختلف را بیان کرده است.

کارهایی که برای تغییر دکوراسیون اتاق نشیمن می توان انجام داد:

کوسن، رو انداز، پرده ها

امروزه تنوع طرح و رنگ در بازار نساجی زیاد است. می توانیم خودمان دست به کار شویم و با انتخاب پارچه ای رنگی و هماهنگ با فضای نشیمن با کمترین هزینه تغییری رنگی در چیدمان پذیرایی و نشیمن ایجاد کنیم.

با استفاده از تنوع پارچه ها می توانیم با تغییر فصل ها چیدمان خانه را با هزینه کم تغییر دهیم. می توانیم رنگ کوسن ها را با پرده ها ست کنیم.

چطور دکوراسیون اتاق پذیرایی و نشیمن را با کمترین هزینه تغییر دهیم؟

تغییر رنگ

رنگ ها معجزه تغییر را با هزینه کم فراهم می کنند. می توانید با ایجاد پالت رنگ تغییری بزرگ ایجاد کنید. رنگ فضاهای مختلف خانه باعث ایجاد تمایز این فضاها می باشد. رنگ می تواند با هزینه کم بیشترین تاثیر را در تغییر دکوراسیون نشیمن ایجاد کند.

می توان با رنگ در فضای نشیمن نکته کانونی ایجاد کنیم. می توان برای دیوار پشت تلویزیون یا دیواری برای قاب عکس ها با تغییر رنگ مناسب نکته کانونی ایجاد کرد.

فقط باید به این نکته توجه کرد که ترکیب رنگ های محدود استفاده کنید. یک رنگ را به عنوان رنگ غالب در نظر بگیرید و تونالیته ای از آن را با ترکیب چند رنگ ایجاد کنید.

 

چطور دکوراسیون اتاق پذیرایی و نشیمن را با کمترین هزینه تغییر دهیم؟تغییر در چیدمان

یکی از ساده ترین روش ها برای تغییر در چیدمان آپارتمان و نشیمن تغییر نحوه قرار گیری مبلمان است. با جابجایی مبلمان می شود فضا را به طور کامل تغییر داد.

نحوه چیدمان مبلمان در تغییر دکوراسیون نشیمن شکل های مختلفی دارد. می توانید با توجه به اندازه فضای خود و سایز مبلمان این تغییرات را اعمال کنید. چیدمان رسمی، که دارای تعادل و قرینه است. این چیدمان برای تمام فضاها مثل ادارات و شرکت ها نیز قابل استفاده می باشد.

چیدمان تصادفی، چیدمانی که دارای فضایی منعطف و دوستانه است. این چیدمان را می توان با عسلی های کوچک یا مبل تک نفره به فضا بخشید.

چیدمان مینیمال و یکپارچه، در این چیدمان از وسایل و جزئیات اضافی باید پرهیز کرد. این نوع چیدمان دارای فضای پرت بسیار کمی می باشد. این چیدمان به فضا در هنگام ورود حس نظم را القاء می کند.

چیدمان با محیط کار، در چیدمان آپارتمان کوچک باید به این نکته نیز توجه کرد که بتوان از فضای موجود بهترین استفاده را کرد. چیدمانی دوستانه و خانوادگی، این چیدمان فضایی برای نشستن و گفت و گو با خانواده ایجاد می کند که علاوه بر نشست خانوادگی می توان با دو مبل تک نفره فضایی دوستانه و دنج هم در گوشه ای از نشیمن ایجاد کرد. تغییر دکوراسیون نشیمن به این شیوه فضایی خانوادگی پر انرژی ایجاد می کند.

چیدمان نشیمن و پذیرایی، در این نوع چیدمان به کمک مبلمان می توان فضای رسمی برای مهمان و فضایی دوستانه برای خانواده ایجاد کرد. این نوع تغییر دکوراسیون نشیمن به شما فضای با حریم خصوصی می دهد.

چطور دکوراسیون اتاق پذیرایی و نشیمن را با کمترین هزینه تغییر دهیم؟

لوازم دکوری

وجود برخی از دکوری های کهنه یا خراب باعث ایجاد فضایی با بار منفی و شلوغ می شود. یکی از نکات کلیدی تغییر دکوراسیون نشیمن توجه به وسایلی است که خراب شده اند. حذف آنها می تواند علاوه بر تغییر کوراسیون اتاق پذیرایی، فضایی آرام را نیز به وجود بیاورد.

با افزودن استند یا شلف می توان در چیدمان پذیرایی و نشیمن تغییر ایجاد کرد. باید به این نکته توجه کرد، اندازه و متریال دکوری مورد استفاده باید متناسب با فضا و سایر مبلمان باشد.

چطور دکوراسیون اتاق پذیرایی و نشیمن را با کمترین هزینه تغییر دهیم؟

دیوارها

در تغییر دکوراسیون اتاق پذیرایی از قابلیت دیوارها غافل نشوید. با استفاده از تابلو، آینه می توان به فضا عمق داد. با استفاده از عکس های خانوادگی که دارای انرژی بالایی هستند، می توان در محیط نشیمن که محلی خانوادگی و دوستانه است تغییر ایجاد کرد.

قفسه و ویترین

قفسه و ویترین میتواند قسمت زیادی از تغییرات را ایجاد کند. در انتخاب نوع قفسه به سبک دکوراسیون نشیمن خود دقت کنید. در سبک مدرن بهتر است از قفسه و استند فلزی یا چوبی مینیمال استفاده کنید.

برای سبک کلاسیک و سنتی از بوفه و ویترین نمایشی استفاده کنید که دارای جزئیات زیادی می باشد. وجود قفسه کتابخانه در فضای نشیمن می تواند برای شما فضایی دنج برای مطالعه نیز فراهم کند. علاوه بر این قفسه کتابخانه می تواند شیوه ای ساده برای تغییر دکوراسیون نشیمن باشد.

به این نکته توجه کنید که قفسه کتابخانه به صورت از کف تا سقف باشد. در حالت کلی طراحی شده برای فضای مورد استفاده باشد.

اضافه کردن گیاه

گیاهان به دلیل زنده بودن و تهویه هوای فضا همیشه در چیدمان فضاها دارای ارزش بالایی هستند. با استفاده از گیاه می توان با صرف زمان و هزینه کم تغییر دکوراسیون فضایی متفاوت و دلنشین ایجاد کرد.

استفاده از متریال های ارگانیک باعث پویایی فضا می باشد. وجود گیاه در دکوراسیون نشیمن که فضایی برای تمام اعضای خانواده است، باعث ایجاد فضایی دوستانه و سرزنده می باشد. توجه داشته باشید اندازه و تعداد گیاه در فضای نشیمن باعث ایجاد شلوغی نشود.

چطور دکوراسیون اتاق پذیرایی و نشیمن را با کمترین هزینه تغییر دهیم؟

فرش

فرش ها بیشترین تاثیر را در رنگ و سبک چیدمان و دکوراسیون ایفا می کنند. در انتخاب فرش به سایز آن دقت کنید. فرش باید فضای نشیمن را بپوشاند، به طوریکه پایه اول مبلمان حداقل روی فرش باشد. برای تغییر دکوراسیون نشیمن می توانید با هزینه کم و تعویض فرش ها تغییری چشمگیر ایجاد کنید.

چون از نشیمن مدت زمان زیادی استفاده می کنیم، بهتر است فرش های پرزدار استفاده کنیم. تا فضایی گرم و منعطف به ما بدهد. چیدمان پذیرایی و نشیمن را می توان با استفاده از تغییر چیدمان فرش ها از هم جدا کرد و فضایی خانوادگی و دوستانه در محیط نشیمن ایجاد کرد.

چطور دکوراسیون اتاق پذیرایی و نشیمن را با کمترین هزینه تغییر دهیم؟

استفاده از نور طبیعی

در تغییر دکوراسیون نشیمن از نور و هوا غافل نشوید. کافی است پرده ها را کنار بزنید و با دعوت نور به نشیمن، تغییری پر انرژی ایجاد کنید. ورود نور و هوای طبیعی به فضای شما حسی دعوت کننده می دهد و شما را مجاب می کند مدت زمان بیشتری را در آن محیط سپری کنید.

در تغییر دکوراسیون خانه از جلو پنجره ها غافل نشوید. می توانید با استفاده از یک نیمکت یا مبل دو نفره، برای خودتان فضایی دنج در کنار پنجره طراحی کنید.

چطور دکوراسیون اتاق پذیرایی و نشیمن را با کمترین هزینه تغییر دهیم؟

استفاده از نور پردازی

علاوه بر نور طبیعی می توان با استفاده از لامپ ها، لوستر و آباژور هایی برای نور پردازی، ایده تغییر دکوراسیون مناسبی را داشته باشیم. استفاده از لوسترهای سقفی و آویزان نور محیط را افزایش می دهد.

با استفاده از آباژورها می توان در فضا نور و سایه ایجاد کرد که محیط نشیمن را از یکنواختی خارج کند. با استفاده از این تغییرات کوچک می توانید چیدمان آپارتمان و خانه خود را به صورتی که هماهنگ با سلیقه اعضای خانواده باشد تغییر دهید.

موارد ذکر شده برای شما هزینه تغییر دکوراسیون بالایی دارد برای همین می توانید همین حالا دست به کار شوید و تغییرات پرانرژی را به محیط خود بدهید.

در تغییر دکوراسیون نشیمن سادگی و راحتی مطلق را در نظر بگیرید. این راحتی را می توانید با بافت های مختلف مبلمان، بافت های نرم و طبیعی داشته باشید.

سادگی به دلیل حفظ یکپارچگی در چیدمان هرگز چشم شما را خسته نمیکند و همیشه دعوت کننده است. تغییر دکوراسیون نشیمن می تواند روحی تازه به خانه شما ببخشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

افزونه "فرم تماس 7" نصب یا فعال نشده است