چرا طراحی دکوراسیون راه پله از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد؟

چرا طراحی دکوراسیون راه پله از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد؟

چرا طراحی دکوراسیون راه پله از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد؟

طی سالیان اخیر، راه پله به عنوان ابزار جابجایی بین طبقات شناخته شده است. تعداد کثیری از افراد بر این باورند که راه پله عمدتاً یک ابزار کاربردی می‌باشد. از این رو، کم‌تر فردی به دنبال طراحی دکوراسیون راه پله است. در حالی که دکور پله دوبلکس می‌تواند به عنوان نقطه کانونی مورد بحث قرار بگیرد.

علیرغم آنکه ممکن است کم‌تر فردی موفق به خریداری خانه‌ای با راه پله فوق العاده لوکس و مجلل شده، ولیکن، این بدان معنا نیست که شما قادر به تزیین پاگرد راه پله نیستید. به همین دلیل، شرکت بازسازی ساختمان عمران دژ قصد دارد در ادامه به دکوراسیون انواع پله خانه بپردازد. این نمونه‌ها قادرند الهام بخش دکور پله دوبلکس شما باشند.

راه پله ممکن است به عنوان نقطه کانونی مورد احترام طراحان دکوراسیون داخلی قرار بگیرد. با این حال، دکوراسیون انواع پله خانه چیزی فراتر از آویزان کردن لوستر مجلل است.

راه پله با نقاشی طرح دار

ممکن است بر این تصور باشید که نقاشی راه پله چه اهمیتی دارد. موضوع این است وقتی فردی در فاصله دورتر قصد دارد از پلکان بالا برود، به شدت مجذوب طرح و دکوراسیون راه پله می‌شود.

راه پله با نقاشی طرح دار یک ایده فوق العاده از دکور پله دوبلکس به شمار می‌رود. شما قادر خواهید بود از دو رنگ مکمل و یا مرتبط به همدیگر استفاده نمائید و نمای خارجی راه پله را بر اساس الگو و یا طرح هفتی و هشتی نقاشی کنید.

نقاشی زرد و سفید این راه پله از جذابیت بصری فوق العاده بالایی برخوردار می‌باشد. این در حالی است که آرک گنبدی شکل نگاه افراد را به سمت بالا می‌کشاند. با این حال، چندین اکسسوری اصلی دکور پله دوبلکس را تکمیل می‌کند.

چرا طراحی دکوراسیون راه پله از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد؟

کاغذ دیواری نمای خارجی پلکان

نقاشی کردن نمای خارجی پلکان ممکن است دشوار به نظر برسد.به همین دلیل، انتخاب کاغذ دیواری به عنوان جایگزین رنگ آمیزی عاقلانه‌تر است. امروز تنوع کاغذ دیواری در بافت، طرح و رنگ باعث شده تا افراد از حق انتخاب بالایی برخوردار باشند.

از این رو، برخی افراد به دنبال کاغذ دیواری بافت دار و طرح دار رفته و برخی دیگر به دنبال اجرای یک طرح کلی در قالب کاغذ دیواری هستند. به عنوان مثال، احتمال دارد شما بخواهید طرح یک آبشار را در نمای خارجی پلکان اجرا نمائید.

یک بعد از ظهر را صرف چسباندن کاغذ دیواری روی نمای خارجی پلکان کنید. اجرای کاغذ دیواری در راستای دکوراسیون راه پله منزل هیجان انگیز به نظر می‌رسد.

چرا طراحی دکوراسیون راه پله از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد؟

راه پله آمبره

انتخاب یک رنگ ساده برای راه پله انتخاب پیش پا افتاده‌ای است. در حالی که شما در راستای دکوراسیون راه پله مدرن قادر خواهید بود رنگ آمیزی آمبره را انتخاب نمائید.

به دنبال رنگ آمیزی آمبره، پله‌ها از پایین به بالا تغییر رنگ را در قالب سایه روشن نشان می‌دهند. رنگ آمیزی آمبره اینچنین است که پایین‌ترین پله با تیره‌ترین رنگ دیده شده و بالاترین پله به روشن‌ترین رنگ نقاشی می‌شود.

بنابراین، فردی که هنوز از پله‌ها بالا نرفته، شاهد یک رنگین کمان و یا طیف رنگی از یک رنگ به خصوص خواهد بود. این ظرافت نقاشی نقش موثری در دکور زیر راه پله دارد.

شما قادر خواهید بود رنگ آمیزی آمبره را در نمای خارجی پلکان، نرده‌ها و یا حتی در قالب فرش و موکت راه پله تجربه نمائید.

چرا طراحی دکوراسیون راه پله از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد؟

تلفیق رنگ و فرش در دکوراسیون راه پله

تلفیق رنگ و فرش از متداول‌ترین دکوراسیون انواع پله خانه به شمار می‌رود. بیشتر افراد تمایل دارند این نمونه از دکور پله دوبلکس را تجربه نمایند. این انتخاب به تنهایی شامل دو مرحله رنگ آمیزی و تهیه موکت رانر برای راه پله می‌باشد.

شما قادر خواهید بود راه پله را به رنگ دلخواه نقاشی کنید. سپس از رنگ مکمل و یا متضاد برای انتخاب موکت رانر برای تزیین پاگرد راه پله استفاده نمائید.

انتخاب رنگ‌ها در این نمونه از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد. بنابراین، سعی نمائید دو رنگ در راستای همدیگر ظاهر راه پله را ارتقا بدهند.

چرا طراحی دکوراسیون راه پله از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد؟

راه پله سیاه و سفید

انتخاب پالت رنگ سیاه و سفید در راستای دکوراسیون راه پله هوشمندانه به نظر می‌رسد. در وهله نخست، این انتخاب بسیار ساده و پیش پا افتاده است. در حالی که امروز شاهد تکرار این نمونه در طراحی دکوراسیون انواع پله خانه مدرن هستیم.

تنوع روزافزون دکور پله دوبلکس سیاه و سفید باعث شده تا نمونه‌های مشابه زیادی وجود داشته باشد و افراد در انتخاب آزاد باشند. شما می‌توانید نمای خارجی را به رنگ سیاه یا سفید انتخاب نمائید و سپس، بخش رویی پلکان را در رنگ متضاد طراحی کنید.

همینطور شما می‌توانید کل پلکان را به یک رنگ انتخاب نمائید و از یک موکت رانر در رنگ متضاد برای تعریف پالت رنگ سیاه و سفید بهره ببرید.

چرا طراحی دکوراسیون راه پله از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد؟

طراحی دکور زیر راه پله

بیشتر اوقات، از فضای زیر راه پله به عنوان بخش فراموش شده در بازسازی و طراحی دکوراسیون داخلی آپارتمان و خانه داخلی یاد می‌شود. با این حال، شما باید خیلی خوش شانس باشید که محل سکونتتان از فضای زیر پله برخوردار باشد.

در صورت دارا بودن فضای زیر پله، شما قادر خواهید بود آن را با اصلی‌ترین اسباب و اثاثیه و اکسسوری تزیین نمائید. در واقع، ممکن است بخواهید از فضای زیر پله به عنوان مکان مطالعه بهره ببرید.

با استفاده از نیمکت و قفسه کتاب در راستای ایجاد خلوت گاهی مناسب مطالعه تلاش کنید. و یا آنکه از این فضا برای ذخیره سازی اسباب و اثاثیه اضافی بهره ببرید. این موضوع باعث شده تا از شلوغی فضا بکاهید.

چرا طراحی دکوراسیون راه پله از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد؟

دکوراسیون راه پله مدرن با گلدان

تزیین پاگرد راه پله با گلدان گل برای طراحی راه پله منتهی شده به درب نیست. در صورت آنکه راه پله شما باز باشد، شما قادر خواهید بود با استفاده از تعدادی گلدان گل پاگرد راه پله را تزیین نمائید.

فضای پاگرد راه پله خود را به یک باغچه کوچک تبدیل کنید. با این حال، توجه داشته باشید که طراحی به نحوی نباشد که فضایتان را شلوغ و درهم برهم جلوه ندهد.

چرا طراحی دکوراسیون راه پله از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد؟

دکوراسیون راه پله مدرن با آثار هنری

تبدیل راه پله به باغچه کوچک یکی از نمونه‌های تزیین پاگرد راه پله است. با این حال، طراحی راه پله با استفاده از آثار هنری از دیگر ایده‌های دکور پله دوبلکس به شمار می‌رود.

حقیقت این است که هیچ فضایی به اندازه راه پله برای آویزان کردن بوم نقاشی و یا قاب عکس ایده آل نیست. سعی نمائید که با آویزان کردن برخی آثار هنری مرتبط به یکدیگر فضای راه پله را به یک گالری نقاشی تبدیل کنید.

چرا طراحی دکوراسیون راه پله از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد؟

تزیین پاگرد راه پله با موکت رانر رنگارنگ

انتخاب کفپوش ایده آل برای راه پله دشوار به نظر می‌رسد. با این حال، فرش و موکت رانر از مهم‌ترین انواع کفپوش برای پوشاندن سطح راه پله به شمار می‌رود.

انتخاب و تهیه نمودن یک موکت رانر طرح دار تا حدود زیادی بر دکوراسیون راه پله منزل تاثیرگذار می‌باشد. به عنوان مثال، موکت رانر طرح نقاشی در تصویر فوق راه پله را به مثابه یک گالری هنری جلوه داده است.

شما می‌توانید تزیین پاگرد راه پله را با استفاده از آثار هنری در قالب تعدادی بوم نقاشی با رنگ‌های مکمل و یا قاب عکس در رنگ سیاه و سفید ارتقا بدهید.

طراحی نرده راه پله

ممکن است شما بخواهید دکوراسیون راه پله را مجدداً طراحی کنید. در این صورت، تمام جزئیات طراحی مهم هستند. طراحی نرده پلکان از دیگر مواردی شمرده شده که باید به آن توجه نمود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

افزونه "فرم تماس 7" نصب یا فعال نشده است