ایده های نو برای نقاشی و تزیین آشپزخانه

ایده های نو برای نقاشی و تزیین آشپزخانه

ایده های نو برای نقاشی و تزیین آشپزخانه

ایده های بازسازی آشپزخانه نقاشی شده با طرح هایی که بیشترین استفاده را از رنگ می کنند می تواند جذابیت های زیادی را برای افراد ساکن در خانه داشته باشند. این ایده ها که شامل طرح های مختلف رنگ آمیزی برای فضا های متعدد داخل و بیرون ساختمان است به کسانی که به دنبال طرح نو هستند بسیار کارساز خواهد بود.

ایده های نو برای نقاشی و تزیین آشپزخانه

بازسازی آشپزخانه با ایده های نقاشی شده

در بازسازی آشپزخانه وقتی صحبت از ایده های نقاشی شده آشپزخانه می شود، فضای زیادی برای خلاقیت وجود دارد. چه در مرحله برنامه ریزی یک طراحی جدید آشپزخانه باشید و چه خودتان در حال رنگ آمیزی کابینت های آشپزخانه باشید،

رنگ، ابزاری است که اغلب در بازسازی آشپزخانه نادیده گرفته می شود در حالی که در ذهنیت طراحی شما برای افزایش حس و حال محیط و افزایش فضای شما به لحاظ دیداری بکار می رود.

شرکت بازسازی ساختمان عمران دژ بر اساس میزان بودجه ای که برای بازسازی آشپزخانه در نظر گرفته می شود می تواند طرح های زیادی را متناسب با آشپزخانه های ایرانی پیاده سازی و اجرا کند.

طراحی و چینش دکوراسیون داخلی آشپزخانه می تواند توسط خود شخص و یا یک طراح دکوراسیون، متناسب با بودجه ای که برای آن در نظر میگیریم انجام شود.

اگر بازسازی و طراحی آشپزخانه را شخصی انجام می دهید می بایست موارد فنی کار را از ابتدا یک مرور کرده و آنها را در عمل بکار ببرید.

ایده های نو برای نقاشی و تزیین آشپزخانه

انواع روشهای طراحی و بازسازی آشپزخانه

در ادامه برخی موارد برای آشنایی بیشتر شما با انواع روشهای طراحی و بازسازی آشپزخانه توضیح داده می شود. در بازسازی منزل اگر منزل و فضای آشپزخانه شما مدتی است که طراحی شده و سالها از طراحی و چینش دکوراسیون آن می گذرد، طبیعتا تعویض و چینش مجدد کابینت ها و سایر موارد برای شما سخت خواهد شد.

در چنین مواقعی برای اینکه کار ساده تر شود می توان یک جابه جایی و یا رنگ آمیزی سطحی و نیز استفاده از کاغذ دیواری و کاغذ های چسبان برای کابینت ها را در نظر گرفت. برای مثال می توانید کابینت ها فرسوده ی خود را با یک رنگ آمیزی تر و تمیز به شکل نو و دست اول تبدیل کرده و کابینت هایی که رنگ پذیر نیستند را با سایر کابینت ها جابه جا کنید.

اگر نگران رنگ آمیزی تر و تمیز کابینت های آشپزخانه ی خود می باشید باید عرض کنیم که در حال حاضر رنگ کاران زیادی هستند که می توانند کار رنگ آمیزی تر و تمیز کابینت های شما را بر عهده بگیرند. و نکته ای که می بایست در رنگ آمیزی های فضای آشپزخانه برای بازسازی در نظر گرفته شود میزان روشنی رنگ است.

اگر می خواهید رنگ شما متناسب با تمامی وسایل آشپزخانه هماهنگ شود بهتر است از رنگ های روشن استفاده کنید و به هیچ وجه برای بازسازی آشپزخانه از رنگ تیره استفاده نکنید.

ایده های نو برای نقاشی و تزیین آشپزخانه

بازسازی ساختمان در محیط آشپزخانه با استفاده از رنگ و ابتکار

استفاده از دو رنگ متضاد گاهی یک جذابیت عجیبی در فضای آشپزخانه ایجاد می کند. فرض کنید همه رنگ های استفاده شده در محیط سفید باشد و یک رنگ نارنجی متضاد با محیط که دارای انرژی بالا است نمایان شود. در این حالت حس جذاب و پر انرژی در فضای آشپزخانه بوجود می آید که می تواند حالتی از طراوت و تازگی باشد.

حتما مشاهده کرده اید که آشپزخانه هایی که دارای کابینت های فرسوده هستند دیگر بین اعضای خانواده محبوبیتی نداشته و می بایست فکری به حال آنها کرد. برای اینکه هزینه زیادی رف اینکار نشود و مجبور به تعویض کامل کابینت های خود در شرایط اقتصادی حال حاضر نشوید راهکارهایی وجود دارد. یکی از این راهکار ها تعویض درب کابینت های فرسوده بوده که می تواند یک جلوه ی نو نوار به ظاهر فضای شما بدهد.

راهکار بعدی که ارزان تر هم می باشد استفاده از برچسب های شکل دار چسبان است که می توان روی قسمت های فرسوده ی کابینت ها چسباند. اما استفاده از برچسب زمانی توصیه می شود که برای مدتی محدود و تا زمان تامین کردن هزینه ها می خواهید از فضای خود لذت ببرید.

همیشه برای داشتن فضایی متفاوت و بازسازی منزل نیاز به صرف هزینه بالایی نداشته و می توانید با کمی ابتکار، بازسازی دلخواه و دلنشین را برای خود ایجاد کنید. در بازسازی های ساختمان خود گیاهان را فراموش نکنید چراکه با هزینه های معقول می توانند فضایی دلنشین به محیط شما بدهند.

استفاده از گلدان های مختلف برای تغییر دکوراسیون همواره مورد پسند همگان قرار خواهد گرفت. همچنین برای بازسازی آشپزخانه به سبک ایرانی می توانید از فرش و گلیم های کوچک در قسمت هایی از کف آشپزخانه استفاده کنید.

همچنین در صنایع دستی ایران آویز های سنتی زیادی وجود دارد که می تواند با قرار گرفتن در فضای آشپزخانه کل محیط را تحت تاثیر قرار داده و یک آشپزخانه ایرانی و دلچسب را برای ما بوجود آورد. اما از هرچیزی بگذریم نمی توان از رنگ آمیزی های ویژه ای که می تواند فضا را با کمترین هزینه تغییر دهد بگذریم.

ایده های نو برای نقاشی و تزیین آشپزخانه

در رنگ آمیزی فضای آشپزخانه و رنگ آمیزی دیوار می توان از رنگ های روشن مثل رنگ سفید، سبز کم رنگ و روشن، صورتی بسیار ملایم و در کل استفاده از رنگ های ملایم در تمامی سطوح دیوار استفاده کرد.

اما نکته بسیار مهم این است که رنگ بندی دیوار های آشپزخانه با کمد ها و کابینت و همچنین یخچال که به شکل عمودی به دیوار ها چسبیده اند هماهنگ باشد.

ابتکار با استفاده از فضای داخلی کابینت ها

فضای داخلی کابینت ها از مواردی است که می تواند به ما اطلاعاتی در خصوص استفاده و عدم استفاده از کابینت در فضای آشپزخانه را بدهد. اگر یک کابینتی به شده فرسوده شده و فضای زیادی در درون آن وجود ندارد و در عین حال فضای کابینت های دیگر بازتر و پر حجم تر است، می توان کابینت فرسوده را برداشته و وسایل داخل آن را به کابینت های دیگر منتقل کرد.

ایده های نو برای نقاشی و تزیین آشپزخانه

در برخی مواقع لوازم خانگی موجود در آشپزخانه می تواند فضا و نمای ما را دچار مشکل نموده و باعث استمرار شکل فرسودگی در محیط شود. در این شرایط می توان از روش پشت به پشت لوازم خانگی و یا مخفی کردن آن در کابینت استفاده نمود.

یعنی می توان وقتی یک وسیله ای مثل آبمیوه گیر بسیار قدیمی و فرسوده است آنرا جلوی چشم قرار نداده و بلکه در داخل کابینت ها و یا پشت سایر لوازم آشپزخانه مخفی نگه داشت. این کار برای بسیاری از وسایل با یک جابه جایی ساده امکان پذیر بوده و هزینه ای برای ما نخواهد داشت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

افزونه "فرم تماس 7" نصب یا فعال نشده است