بهترین اکیپ بازسازی ساختمان را چگونه پیدا کنیم؟

بهترین اکیپ بازسازی ساختمان را چگونه پیدا کنیم؟

بهترین اکیپ بازسازی ساختمان را چگونه پیدا کنیم؟

اگر دوست دارید محیط کار یا زندگی خود را تغییر دهید، اما بودجه کافی برای خرید ملک جدید در اختیار ندارید، بهتر است از یک اکیپ بازسازی ساختمان کمک بگیرید. یک بازسازی حرفه‌ای و خلاقانه با صرف کمترین هزینه، بهترین نتیجه را به شما می‌دهد.

در بسیاری از مواقع پی و شالوده اصلی ساختمان هنوز مستحکم و مقاوم است، اما ظاهر آن رنگ و لعاب قبلی خود را از دست داده و به عبارتی نیاز به تعمیرات اساسی دارد.

در چنین مواقعی بازسازی بنا به مراتب انتخاب بهتری نسبت به تعویض آن است. سپردن کار بازسازی به یک اکیپ کاربلد، در مدت یک تا دو ماه روند بازسازی ساختمان مورد نظر را از صفر به صد می‌رساند. اگر در گیرودار چنین تغییری هستید، حتماً تا پایان این مطلب همراه ما بمانید.

آیا بازسازی ساختمان را خودمان انجام دهیم یا با یک اکیپ بازسازی ساختمان قرارداد ببندیم؟

هنگامی که به فکر بازسازی می‌افتید، احتمالاً اولین سؤالی که برای شما مطرح می‌شود این است که “آیا نمی‌توانم شخصاً کار بازسازی را به عهده بگیرم؟” بسیاری از افراد گمان می‌کنند بستن قرارداد با پیمانکار بازسازی ساختمان، تنها هزینه‌ها را افزایش می‌دهد، در حالی که خودشان هم از پس کار بر می‌آیند.

واقعیت این است که کار بازسازی از آنچه به نظر می‌رسد پیچیده‌تر است. مشکلاتی درباره آن وجود دارد که پیش بینی نشده‌اند و تنها افرادی که در این زمینه تخصص و تجربه کافی دارند از آن‌ها باخبر هستند.

کار کردن با یک اکیپ بازسازی ساختمان به معنای در نظر گرفتن همه جوانب کار به منظور حفظ کیفیت و در عین حال پایین آوردن هزینه‌ها است. هر چند به نظر عجیب می‌رسد، اما بستن قرارداد با یک مجموعه بازسازی، نه تنها هزینه‌ها را بالا نمی‌برد، بلکه از بسیاری از هزینه‌های ناخواسته و خسارت‌های پیش بینی نشده نیز جلوگیری می‌کند.

با این حساب به شما اطمینان می‌دهیم، کمک گرفتن از یک شرکت بازسازی ساختمان، بهترین راه برای انجام یک کار با کیفیت، در حداقل زمان و با حداقل هزینه است.

بهترین اکیپ بازسازی ساختمان را چگونه پیدا کنیم؟
بازسازی بنای چوبی به کمک تیم بازسازی حرفه‌ای

اکیپ بازسازی ساختمان از چه نفراتی تشکیل شده است؟

یک اکیپ حرفه‌ای متشکل از افرادی با دانش‌ها و تجربه‌های گوناگون است. به این ترتیب بازسازی از هر نوع و با هر سبکی که باشد به بهترین شکل انجام می‌شود. هر گروه بازسازی ساختمان دارای حداقل یک کارشناس بازدید برای بررسی ساختمان مورد نظر است.

همچنین افرادی به عنوان طراح، از جمله طراح دکوراسیون داخلی، طراح نما و… در اکیپ حضور دارند تا بهترین و خلاقانه‌ترین طراحی در نظر گرفته شود. بخش دیگری از اکیپ بازسازی ساختمان نیز به کارشناسان فنی مانند کناف کار، نقاش، کابینت ساز، بنا، لوله کش و… اختصاص دارد.

به این ترتیب با سپردن کار به چنین مجموعه‌ای، تمام مراحل بازسازی ساختمان با سرعتی عالی و بدون نیاز به دخالت کارفرما انجام خواهد شد.

چگونه بهترین اکیپ بازسازی ساختمان را پیدا کنید؟

خبر خوب این است که صدها اکیپ حرفه‌ای و کاربلد را می‌توان پیدا کرد که قادر هستند کاری عالی و بی‌نقص ارائه دهند و خبر بد این است که انتخاب از میان این گروه‌ها کار چندان ساده‌ای نیست.

با این وجود به نظر می‌رسد یک بازسازی حرفه‌ای و بی‌نظیر ارزش چند روز وقت گذاشتن برای یافتن بهترین اکیپ را دارد. برای پیدا کردن یک گروه حرفه‌ای که بتواند انتظارات شما را برآورده سازد، لازم است با شرکت‌های مختلفی که در این حوزه فعالیت دارند دیدار داشته باشید.

ملاقات اولیه اطلاعات بسیار خوبی درباره روند کاری شرکت، شرایط عقد قرارداد، دستمزد و… به شما خواهد داد. علاوه بر این، برای این که بهترین اکیپ بازسازی ساختمان را انتخاب کنید لازم است موارد زیر را نیز مورد بررسی قرار دهید:

  • بسیاری از شرکت‌های حرفه‌ای، یک جلسه مشاوره رایگان برای شما ترتیب می‌دهند تا با خط فکری و ایده‌های اولیه آن‌ها آشنا شوید. بررسی این ایده‌ها نشان می‌دهد، در فکر و ایده چقدر به افراد این مجموعه نزدیک هستید.
  • بررسی سوابق کاری و نمونه‌های بازسازی قبلی، یکی از بهترین روش‌ها برای آشنایی با سطح و سبک کاری اکیپ مورد نظر است. البته ابتدا مطمئن شوید نمونه‌هایی که ارائه می‌شود متعلق به همان اکیپ بازسازی ساختمان هستند.
  • معمولاً هر گروه در حیطه‌ای خاص تخصص و تجربه بیشتری دارد. برای مثال ممکن است یک اکیپ بازسازی در حوزه بازسازی مدرن بهترین باشد، اما تجربه خاصی در سبک‌های کلاسیک و نئوکلاسیک نداشته باشد. بررسی تخصص مجموعه‌ها و انطباق آن‌ها با آنچه در ذهن دارید به شما کمک می‌کند اکیپ مناسب را انتخاب نمایید.

اکیپ های بازسازی ساختمان چه خدماتی ارائه می‌دهند؟

پیش از این که کار بازسازی را به یک اکیپ بازسازی ساختمان بسپارید لازم است در مورد خدماتی که توسط این گروه ارائه می‌شود اطلاعاتی کسب نمایید. البته اکیپ‌های مختلف ممکن است خدمات گوناگونی را ارائه دهند، اما به طور کلی این خدمات شامل موارد زیر هستند:

  • بازدید و مشاوره رایگان
    بسیاری از اکیپ‌های بازسازی امکان بازدید رایگان از محل پروژه و مشاوره رایگان را برای کارفرما مهیا می‌سازند. به این ترتیب می‌توانید با خیالی آسوده به این افراد مراجعه کنید و یک مشاوره تخصصی با توجه به ساختمان مورد نظر خود دریافت نمایید.
  • طراحی و ارائه پلان
    یکی دیگر از خدماتی که توسط اکیپ بازسازی ساختمان ارائه می‌شود، طراحی دکوراسیون داخلی، طراحی نما، تهیه نقشه تأسیسات، پلان محوطه و روف گاردن، طراحی سازه و… است. این یعنی حتی اگر سررشته‌ای در زمینه بازسازی ساختمان ندارید، به هیچ مشکلی بر نخواهید خورد، زیرا کارشناسان و طراحان گروه، طراحی تمام پلان‌ها و نقشه‌ها را برای شما انجام خواهند داد.
  • برنامه ریزی دقیق و برآورد هزینه پروژه
    یک اکیپ حرفه‌ای برنامه ریزی دقیق و منظمی برای انجام کارها خواهد داشت. این امر کمک می‌کند بسیاری از مراحل کار به طور همزمان پیش بروند و در نتیجه در زمان صرفه جویی شود. همچنین برآورد هزینه‌ها، از نیروی کار گرفته تا متریال‌های مورد نیاز، از جمله خدمات ارائه شده توسط اکیپ بازسازی ساختمان است.
  • تخریب ساختمان
    بسته به حجم و نوع پروژه ممکن است به تخریب ساختمان نیاز باشد که گروه بازسازی ساختمان احتمالا مسئولیت انجام این کار را نیز بر عهده خواهد گرفت.
  • اجرای دکوراسیون داخلی و دیگر مراحل بازسازی
    به عبارتی می‌توان گفت، هر کاری که پس از تخریب و برای عملی ساختن طرح‌ها و پلان‌ها باید انجام شود، به عهده اکیپ بازسازی ساختمان خواهد بود. اجرای دکوراسیون داخلی، تأسیسات، تغییر محل دیوارها، تعویض درب‌ها و… همگی توسط اکیپ انجام خواهند شد.
  • رفع نواقص
    بسیاری از شرکت‌های بازسازی ساختمان، شرایطی را مهیا کرده‌اند تا کارفرما پس از اتمام کار بتواند نظرات خود را بیان کند و تغییرات درخواستی او در حد امکان لحاظ شوند. به همین دلیل حتی اگر بعد از پایان کار ایراد یا نقصی در طراحی و اجرا مشاهده شود، اکیپ بازسازی در صدد رفع آن بر خواهد آمد.
بهترین اکیپ بازسازی ساختمان را چگونه پیدا کنیم؟
تخلیه ساکنین خانه هنگام بازسازی ساختمان

دستمزد اکیپ بازسازی ساختمان چقدر است و به چه عواملی بستگی دارد؟

هزینه کلی بازسازی ساختمان و دستمزدی که اکیپ حرفه‌ای برای انجام این کار دریافت می‌کند به عوامل مختلفی بستگی دارد. به همین دلیل نمی‌توان به سادگی عددی مشخص را تعیین نمود. از جمله مهم‌ترین عوامل تأثیرگذار بر دستمزد گروه بازسازی ساختمان عبارتند از:

  • نوع قرارداد و خدمات ارائه شده توسط اکیپ بازسازی ساختمان
    خدمات و مسئولیت‌های اکیپ نقش مهمی در برآورد دستمزد دارد. نوع قراردادی که بین کارفرما و گروه بازسازی منعقد می‌گردد، به طور دقیق این مسئولیت‌ها و خدمات را تعیین می‌کند. بدیهی است وقتی تمام مراحل کار، از استخدام نیرو گرفته تا تهیه مصالح، طراحی و اجرا بر عهده اکیپ و پیمانکار بازسازی باشد، دستمزد نیز فراخور آن افزایش می‌یابد.
  • متراژ و نوع ساختمان
    شکی نیست که بازسازی یک آپارتمان کوچک با بازسازی یک مغازه یا یک خانه ویلایی تفاوت‌های بسیاری دارد. هر چقدر متراژ ملک و جزئیات کار بیشتر باشد، دستمزد اکیپ بازسازی ساختمان نیز بیشتر است. برای مثال بازسازی یک خانه قدیمی و تبدیل آن به یک رستوران، بسیار پرهزینه‌تر و دشوارتر از بازسازی بخشی از یک آپارتمان است. در واقع هر چقدر پروژه به انرژی و زمان بیشتری نیاز داشته باشد، هزینه‌های آن نیز افزایش می‌یابد.
  • سایر عوامل
    عوامل دیگری مانند موقعیت جغرافیایی ملک و همچنین بخش‌های مورد نظر برای بازسازی، از دیگر فاکتورهای مؤثر در تعیین دستمزد به شمار می‌روند. پروژه‌هایی که شامل تخریب دیوارها یا تخریب کف هستند، به مراتب دشوارتر خواهند بود و دستمزد اکیپ بازسازی ساختمان برای چنین مواردی بیشتر محاسبه می‌شود. جزئیاتی که برای بازسازی در نظر کارفرما است، مانند کناف سقف، طراحی دیوارها، نوع کف سازی و… همگی بر هزینه‌های تمام شده کار اثر می‌گذارند.
عوامل موثر بر قیمت و هزینه بازسازی

روش برآورد دستمزد اکیپ بازسازی ساختمان چگونه است؟

به طور معمول، دستمزد اکیپ بر حسب نوع پروژه و توافق طرفین به دو روش محاسبه می‌گردد: روزمزد و کنترات. در ادامه هر یک را توضیح خواهیم داد.

  • محاسبه دستمزد بازسازی به روش روزمزد
    این روش اغلب برای پروژه‌های کوچک‌تر کاربرد دارد. هنگامی که بازسازی سبک است و نیاز به صرف زمان و انرژی زیادی ندارد، ترجیح اکیپ بر محاسبه روزمزد دستمزد خواهد بود. در این صورت به ازای هر روز کار، مبلغی با توافق طرفین (با توجه به حجم و نوع کار) در نظر گرفته می‌شود و پرداخت می‌گردد.
  • محاسبه دستمزد اکیپ بازسازی ساختمان به صورت کنترات
    هنگامی که پروژه سنگین و طولانی مدت است، محاسبه دستمزد به روش کنترات خواهد بود و پرداخت به صورت چند مرحله‌ای یا یکجا انجام می‌گردد. به این ترتیب گروه بازسازی، طبق قرارداد منعقد شده با کارفرما، موظف خواهد بود کل پروژه را بر عهده گرفته و به ازای اتمام تمام مراحل، دستمزد مشخصی دریافت کند. در چنین مواردی یک امتیاز ناخواسته برای کارفرما وجود دارد و آن احتمال زودتر انجام شدن کارها است.

نمونه پروژه های بازسازی انجام شده یک اکیپ بازسازی ساختمان

یکی از بهترین روش‌ها برای بررسی سابقه کاری اکیپ بازسازی، مشاهده نمونه کارهای قبلی او است. البته باید در نظر بگیرید که نتیجه نهایی هر پروژه به سلیقه شخصی کارفرما و همچنین بودجه در نظر گرفته شده نیز بستگی دارد. با این حال کیفیت کار و میزان حرفه‌ای بودن گروه، در نمونه کارهای قبلی نیز قابل مشاهده خواهد بود. در ادامه چند نمونه پروژه بازسازی را با یکدیگر مرور خواهیم کرد.

در بازسازی آشپزخانه، طراحی خلاقانه به کمک یک اکیپ بازسازی ساختمان، به استفاده بهینه از فضا می‌انجامد. در این صورت حتی اگر مساحت آشپزخانه چندان زیاد نباشد، می‌توان با جایگذاری مناسب، بیشترین تعداد کابینت را طراحی کرد و لوازمی همچون اجاق گاز و یخچال را در بهترین مکان قرار داد. همچنین تغییر رنگ کابینت‌ها و نوع اوپن، به طور کلی حال و هوای آشپزخانه را تغییر خواهد داد.

در تصویر بالا نمونه‌ای از بازسازی یک اتاق خواب زیرشیروانی را مشاهده می‌نمایید. هنگامی که در بازسازی از یک اکیپ بازسازی ساختمان حرفه‌ای کمک گرفته شود، حتی یک اتاق زیرشیروانی را می‌توان به مکانی دلباز و زیبا تبدیل کرد. همان‌طور که می‌بینید استفاده از رنگ‌ روشن و اثاثیه مناسب، این اتاق را به طور کلی تغییر داده است.

تصویر بالا نیز نمونه‌ای از یک پروژه بازسازی قسمت پذیرایی منزل است. همان‌طور که پیدا است، طراحی حرفه‌ای دکوراسیون، تأثیری مهم در زیباتر شدن فضا داشته است.

یکی از بخش‌های مهم خانه که هر چند سال یک بار نیاز به مرمت و بازسازی دارد، حمام و سرویس بهداشتی است. اکیپ بازسازی ساختمان می‌تواند صرف مدتی کوتاه، بهترین طراحی را برای این بخش از خانه ارائه دهد. در تصویر بالا مشاهده می‌کنید که چطور در فضایی محدود، بازسازی به زیباترین و خلاقانه‌ترین شکل انجام شده است.

برای مشاهده نمونه‌های بیشتر می‌توانید پروژه‌های بازسازی گروه عمران دژ را مشاهده کنید. بدون شک یک بازسازی حرفه‌ای، با وجود هزینه‌هایی که به دنبال دارد، بهترین انتخاب برای تغییر فضای کار و زندگی خواهد بود.

بهترین اکیپ بازسازی ساختمان را چگونه پیدا کنیم؟

ویژگی‌های بهترین اکیپ بازسازی ساختمان چیست؟

برای پیدا کردن یک اکیپ حرفه‌ای لازم است در مورد برخی معیارهای خاص، جستجو و بررسی نمایید. در ادامه در این باره بیشتر توضیح خواهیم داد.

  • تعهد، اولین معیار برای انتخاب بهترین اکیپ
    کار کردن با یک گروه متعهد، بهترین تجربه عمر شما خواهد بود. اکیپی که به تک تک شروط قرارداد و جزئیات کار متعهد باشد، نتیجه فوق العاده‌ای را رقم خواهد زد. همچنین خوش قول بودن و تعهد به زمان تحویل پروژه، یکی دیگر از معیارهایی است که حتماً باید در نظر گرفته شود. در این باره می‌توانید از کارفرمایان قبلی پرس و جو نمایید.
  • دانش و تجربه کافی، دومین معیار برای تشخیص بهترین اکیپ بازسازی ساختمان
    بازسازی ملک خود را به گروهی بسپارید که از افرادی خوش سابقه و متخصص تشکیل شده باشد. در این صورت تک تک مراحل کار با دقت بسیار و به بهترین شکل انجام خواهد شد. یک اکیپ حرفه‌ای، نیروهای متخصص مختلف، از قبیل طراح دکوراسیون داخلی و نمای خارجی، معمار، کارشناسان فنی و… را در دل خود جای داده است و همین موضوع تضمینی برای کیفیت کار است.
  • خلاقیت و هوشمندی، معیاری که نباید از قلم بیفتد
    هنگامی که اکیپ بازسازی ساختمان متشکل از افرادی خلاق و باهوش باشد، مطمئن خواهید بود که نتیجه کار فوق العاده از آب در می‌آید و می‌توانید با خیالی آسوده انجام تمام مراحل را به افراد گروه بسپارید. خصوصاً گروه‌های جوان، دارای خلاقیتی باورنکردنی هستند و پروژه بازسازی را به بهترین نحو به انجام می‌رسانند.

مراحل سه گانه همکاری با اکیپ بازسازی ساختمان چیست؟

همکاری با یک گروه بازسازی ساختمان شامل مراحل مختلفی است که در ادامه عنوان خواهند شد.

  • عقد قرارداد پذیرش پروژه توسط اکیپ بازسازی ساختمان
    در ابتدا کارشناس شرکت بازسازی ساختمان به بازدید از پروژه می‌پردازد و تمام جوانب کار، از جمله بخش‌هایی که نیاز به بازسازی دارند، تغییرات مورد نیاز و… را مورد بررسی قرار می‌دهد. سپس برآوردی از هزینه‌ها، زمان و شرایط انجام کار توسط اکیپ انجام شده و در اختیار کارفرما قرار می‌گیرد. در انتها نیز با توافق طرفین قراردادی متشکل از تمام جزئیات مربوط به مراحل کار و پرداخت دستمزد، تهیه شده و به امضای دو طرف می‌رسد.
  • آغاز و انجام پروژه توسط اکیپ بازسازی ساختمان
    در این مرحله نوبت به شروع کار می‌رسد. ابتدا اکیپ اقدام به تهیه مصالح خواهد کرد. اگر پروژه به صورت پیمانکاری کامل باشد، گروه بازسازی ساختمان تمام تلاش خود را به کار خواهد برد تا آن را در اسرع وقت به اتمام برساند. تک تک مراحل بازسازی که از قبل برنامه ریزی شده‌اند، به ترتیب به اجرا در خواهند آمد. در بسیاری از موارد، برخی مراحل به صورت همزمان پیش می‌روند تا کار به شکل بهتر و سریع‌تری پیش رود.
  • پایان و تحویل پروژه توسط اکیپ بازسازی ساختمان
    هر چقدر پروژه سنگین‌تر باشد، مدت زمان بیشتری برای انجام آن لازم است. خصوصاً پروژه‌هایی که با تغییر مکان دیوارها، تغییر یا اصلاح لوله کشی، تخریب و… همراه هستند، دشوارتر و طولانی‌تر خواهند بود. در مقابل، زمانی که تنها بخش کوچکی از ساختمان، برای مثال سرویس بهداشتی یا لابی هتل، نیاز به بازسازی داشته باشد، پروژه در مدتی کوتاه به اتمام خواهد رسید. بسیاری از گروه‌های بازسازی، بعد از تحویل پروژه نیز به ارائه خدمات خود ادامه خواهند داد و درصدد رفع نواقص کوچک کار بنابر درخواست کارفرما، بر خواهند آمد.

خدمات بازسازی خانه و ساختمان با اکیپ بازسازی ساختمان ” شرکت عمران دژ”

داشتن خانه‌ای شیک یا دفتر کاری لوکس، چندان دور از انتظار نیست. گاهی با یک بازسازی ساده اما حرفه‌ای می‌توان فضای محیط را به طور کلی تغییر داد. حتی اگر در یک آپارتمان کوچک و قدیمی ساکن هستید و بودجه کافی برای خرید ملکی بزرگ‌تر در اختیار ندارید، جای نگرانی نیست.

با سپردن کار به یک گروه حرفه‌ای بازسازی، مانند عمران دژ، می‌توانید به شکلی باورنکردنی، تغییراتی بزرگ در منزل ایجاد کنید. علاوه بر این، همکاری با یک اکیپ بازسازی کمک می‌کند در هزینه‌های پروژه نیز صرفه جویی کنید، زیرا اکیپ‌های کاربلد و باسابقه مانند عمران دژ، قادر هستند با کمترین هزینه بهترین مصالح را تهیه کرده و طرح بازسازی را را با بهترین کیفیت اجرا نمایند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

افزونه "فرم تماس 7" نصب یا فعال نشده است