چگونه با کم ترین هزینه دکوراسیون داخلی آشپزخانه را تغییر دهیم؟

چگونه با کم ترین هزینه دکوراسیون داخلی آشپزخانه را تغییر دهیم؟

چگونه با کم ترین هزینه دکوراسیون داخلی آشپزخانه را تغییر دهیم؟

اگر شما نیز مانند اکثر افراد نسبت به دکوراسیون داخلی آشپزخانه نگرش خاصی دارید و هنگام خرید یا اجاره ی یک خانه، برای تمام و کمال بودن کابینت ها، سینک، کفپوش، کاشی ها و جایگاه قرار گیری لوازم خانگی مته به خشخاش می گذارید و نمی توانید از کم و کسری های جزئی چشم پوشی کنید بهتر است خواندن این مقاله را تا پایان ادامه دهید.

پیدا کردن دکوراسیون داخلی آشپزخانه ای که باب سلیقه ی شخصیت های با دقتی چون شما باشد دشوار است. اما نگران نباشید، بسیاری از مردم چنین دغدغه ی مهمی دارند و کارشناسان طراحی معماری داخلی، برای جلب رضایت افرادی مانند شما تغییر در چیدمان و دکوراسیون ساده و ارزان در آشپز خانه را خلق کرده اند.

گاهی هم برای ایجاد آشپزخانه متناسب و دلخواه، به بازسازی آشپزخانۀ قدیمی احتیاج است.  شرکت بازسازی ساختمان عمران دژ، در اجرای خدمات بازسازی و طراحی داخلی و دکوراسیون آشپزخانۀ ایده آل شما، همراهتان خواهد بود.

دکوراسیون داخلی ارزان یکی از جذاب ترین بخش های خرید یا اجاره ی یک خانه ی جدید است. تغییرات دکوراسیون داخلی آشپزخانه را می توان به پنج بخش اصلی شامل تغییرات ناشی از جابجایی، تغییرات ایجاد شده با ملزومات و اکسسوری ها، تغییرات ناشی از نصب دستی اشیاء، تغییر دکوراسیون با خرید وسایل جدید و تغییر از طریق ساخت و ساز تقسیم کرد که در ادامه به هر یک از آنها می پردازیم.

چگونه با کم ترین هزینه دکوراسیون داخلی آشپزخانه را تغییر دهیم؟

دکوراسیون داخلی ارزان و ساده آشپزخانه با تغییرات ناشی از جابجایی

شاید برایتان شگفت انگیز باشد که جابجا کردن دو وسیله در آشپزخانه چرا می تواند اینقدر تغییر ایجاد کند؟ پاسخ ساده است، بزرگترین لوازم خانگی شما در آشپزخانه قرار دارند و جابجایی اشیاء بزرگ موجب تغییرات بزرگ نیز می شود. جابجایی لوازم آشپزخانه بدون هیچ هزینه ای شیوه ی پخش نور در آشپزخانه را تغییر داده و  فضا را بازتر و یا بسته تر نشان می دهد.

لازم نیست هزینه ای بپردازید، بهتر است تغییر دکوراسیون ارزان و ساده آشپزخانه را با به حاشیه راندن بزرگترین وسایل به گوشه ها و قسمت هایی که کمتر در معرض دید قرار می گیرند شروع کنید.

حواستان باشد که جابجایی شامل تغییر لوله کشی، برق کشی و گاز کشی یا دریچه ی تهویه نشود  زیرا برخی از جابجایی ها مانند تغییر مکان سینک، ماشین لباسشویی، هود یا آبگرمکن می توانند به اندازه ی خرید یک وسیله ی جدید برایتان خرج بردارند.

چیدن ظروف جذاب و همسان می‌توانند پیشخوان را هدفمند نشان دهند. قرار دادن سه عدد بطری یا گلدان هماهنگ که به ردیف چیده شده اند می تواند نمای زیبایی به پیشخوان و کانتر شما بدهد. سعی کنید لوازم خانگی با رنگ های هماهنگ و مشابه را کنار هم چیده و در دکوراسیون داخلی آشپزخانه استفاده کنید.

چگونه با کم ترین هزینه دکوراسیون داخلی آشپزخانه را تغییر دهیم؟

چیدمان و دکوراسیون ساده و ارزان در آشپز خانه با اکسسوری های خلاقانه

  • گذاشتن چند گلدان سبز روی میز یا جلوی پنجره و یا حتی روی کابینت و اپن بدون اینکه آگاه باشید حس سرزندگی را به دکوراسیون داخلی آشپزخانه شما هدیه خواهد کرد.
  • افزودن خمره های قدیمی ترشی و بطری های شیشه ای بزرگ و رنگارنگ نگهداری آبلیمو و آبغوره برای پشت پنجره یا روی کابینت ها که با برخورد نور، فضای رنگارنگ اُرسی های قدیمی را برایتان یادآور خواهد شد.
  • دل را به دریا بزنید و عتیقه ها را در معرض دید قرار دهید. سماور ذغالی، قوری های چینی بزرگ، استکان های کمرباریک و چینی های گل گلی قدیمی را این بار به عنوان جزئی از دکوراسیون داخلی آشپزخانه استفاده نمایید. حتی اگر متراژ آشپزخانه این اجازه را به شما بدهد می توانید با قرار دادن دو عدد پشتی ترکمن قدیمی به عنوان پشتی و مبل در گوشه ای از آشپزخانه که در مسیر نور آفتاب قرار دارد یک نوستالژی خلق کنید و گاهی خودتان را در خانه ی مادربزرگ به صرف چای مهمان کنید.
  • قفسه های آویز یا شلف های ایستاده برای نمایش ظروف زیبایی که قصد استفاده از آنها را ندارید ایده ی خوبی برای خلق یک دکوراسیون ارزان و شیک آشپزخانه است.
  • محتوای قفسه و کابینت قابلمه‌ها و تابه‌ها را مرتب نگه دارید و برای کشوها جداکننده قرار دهید، جداکننده‌ها می‌توانند کشوی خرت و پرت های همیشه نامرتب را مهار کنند.
  • تابلوهای نقاشی را به ندرت در آشپزخانه ها استفاده می کنند اما اگر فضای کافی دارید می توانید از یک منظره ی زیبا که نقش پنجره ای رو به بهشت را ایفا می کند بهره ببرید.

چگونه با کم ترین هزینه دکوراسیون داخلی آشپزخانه را تغییر دهیم؟

دکوراسیون ارزان و شیک آشپزخانه با تغییرات ناشی از نصب

تغییرات دکوراسیون داخلی ارزان ناشی از نصب اشیاء را می توانید با هر یک از گزینه های زیر تجربه کنید:

  • بک اسپلش ها به عنوان روکش های دیواری ضد رطوبت در طرح ها و رنگ های متنوع می توانند یک انتخاب عالی و اثرگذار در زیبایی دکوراسیون داخلی آشپزخانه شما باشند، کافیست دیوار مناسب و طرح و رنگ مورد علاقه ی خود را از بین گزینه های موجود انتخاب کنید.
  • نصب آینه، لوسترهای مدرن سقفی و چراغ های نورپردازی در بالا و پایین و داخل کمدها و کابینت هایی که درب شیشه ای دارند علاوه بر اینکه جلوه ی زیباتری خصوصا به ظروف کریستالی داخل کابینت ها می دهد موجب روشن تر شدن فضای آشپزخانه نیز می شود، با کمک یک برقکار می توانید با نور پردازی های حرفه ای دکوراسیون داخلی آشپزخانه را با نشیمن هماهنگ کنید.
  • نصب گلدانهای کوچک یا تراریوم های دیواری یا آویز .
  • استفاده از شیرآلات و سینک ظرفشویی شیک و مدرن می تواند زیبایی آشپزخانه را بسیار ارتقا ببخشد.
  • استفاده از درب های کشویی برای کابینت ها و کمدها.
  • دیوارهای خالی و کابینت های خود را به وسیله ی رنگ آمیزی با رنگ های براق و متالیک به شکلی جدید و مد روز تغییر دهید.
  • نصب کاغذ های دیواری در قسمت های خالی دیوارها.

چگونه با کم ترین هزینه دکوراسیون داخلی آشپزخانه را تغییر دهیم؟

صرف هزینه برای خرید وسایل جدید و تغییر در ساختمان به عنوان گزینه ی آخر

اگر پول کافی دارید می توانید با خرید وسایل جدید و تعویض لوازم و بازسازی آشپزخانۀ قدیمی، تغییرات بزرگی ایجاد کنید. برای ایجاد بیشترین تغییر و نیز کاهش هزینه ها می توانید به نکات زیر توجه کنید:

  • خرید کالاهای مورد نیاز یا لوازم آشپزخانه از حراجی ها و تخفیف های فوق العاده می تواند به تغییر دکوراسیون داخلی ارزان و ساده آشپزخانه شما نیز کمک کند
  • خرید یک ماشین ظرفشویی یا یخچال جدید که همرنگ دیگر وسایل آشپزخانه است.
  • خرید کابینت جدید گزینه ی خوبی است اما توجه داشته باشید که سفارشی کار کردن مستلزم صبر بیشتر و استفاده از دستمزد بیشتر است.
  • تعویض سنگ یا ام دی اف کانتر، اپن و میز آشپزخانه یک تغییر بزرگ و مهم ایجاد می کند.

چگونه با کم ترین هزینه دکوراسیون داخلی آشپزخانه را تغییر دهیم؟

همچنین می توانید با برداشتن درب ها یا کابینت ها و یا اپن، آشپزخانه را کمی باز تر کنید. البته  مراقب باشید کابینت های حاوی اشیاء بزرگ یا ضروری را حذف نکنید که فضا آشفته و شلوغ به نظر نرسد.

قبل از تغییر دکوراسیون داخلی آشپزخانه به روش تغییر ساخت و ساز ساختمان ابتدا لیست کاملی از تغییراتی که می خواهید اعمال شود تهیه و با استادکار مشورت کنید چون ممکن است او گزینه های بهتر و ارزانتری را به شما پیشنهاد دهد.

ارزانترین پیشنهاد لزوما بهترین پیشنهاد نیست، حسن سابقه ی کاری و اطلاع از رضایت مشتریان قبلی یکی از نکات مهم برای انتخاب یک شرکت طراحی و تغییر دکوراسیون داخلی آشپزخانه است، داشتن قرارداد و بیمه برای پیشگیری و رفع خسارت احتمالی، مسئله ای مهم است که بهتر است مد نظر داشته باشید.

برای هر کاری که به استاد کار یا پیمانکار می سپارید نرخ را تعیین کنید و از همان ابتدا طبق نقشه پیش بروید و در میان کار نظرتان را تغییر ندهید چون احتمال دبه کردن پیمانکار را بالا می برد پس بهتر است قبل از شروع تغییرات در مورد هزینه‌های کار تحقیق کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

افزونه "فرم تماس 7" نصب یا فعال نشده است