بازسازی ویلا

بازسازی ویلا

بازسازی ویلا

ویلای شما مکانی است که باید با توجه به سلیقه و نیاز شما طراحی شود. با این حال، همانطور که همه می‌دانیم، نیاز‌ها و سلایق ما با گذر زمان تغییر می‌کند.

چه ویلای شما نیاز به یک تغییر کوچک داشته باشد یا یک بازسازی کلی، ما شما را راهنمایی می‌کنیم و به شما کمک می‌کنیم تا فضایی مطابق با سلیقۀ شما، ارائه دهیم . شرکت بازسازی ساختمان عمران دژ با تمرکز بر بازسازی کامل ویلا، خدمات متنوعی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

پیشنهادات ما شامل نصب تجهیزات آشپزخانه و حمام، نصب درب و پنجره، توسعه و معرفی تجهیزات خانه هوشمند است.

شرکت عمران دژ با گروهی از متخصصین با تجربه و حرفه ای کار می‌کند تا تضمین کند بازسازی ویلای شما به صورت ماهرانه ای به اتمام خواهد رسید. ما همچنین با گروهی منتخب و متعهد از سازندگان کار می‌کنیم و رضایت بالایی از مشتریان خود کسب کردیم.

بسته خدمات بازسازی ویلا به شما این امکان را می‌دهد که از تمامی خدمات ما در یک مجموعه بهره مند شوید. این خدمات شامل موارد زیر است:

مدیریت پروژه
خدمات طراحی و مشاوره
اجرای صفر تا صد پروژه
اجرای پروژه توسط افراد حرفه ای و قابل اعتماد
ایجاد کمترین میزان سر و صدا و گرد و غبار به همراه محصور کردن محوطه کارگاهی
تحویل سریع و به موقع پروژه

بازسازی ویلا

بازسازی ویلا یا ویلای نوساز؟

بازسازی ویلا چیست؟ چه زمانی نیازمند بازسازی ویلا هستیم؟ فاکتورهای موثر در هزینه ی بازسازی ویلا شامل چیست؟ آیا می توان برای بازسازی و نوسازی ویلا، وام دریافت کرد؟ آیا برای فرایند بازسازی نیازمند دریافت مجوز از شهرداری هستیم؟ مهمترین مزیت نوسازی ویلا چیست؟ مراحل بازسازی ویلا به چه صورتی انجام می شود؟

در ادامه در نظر داریم به صفر تا صد در مورد بازسازی انواع ویلاها بپردازیم و اطلاعات کامل در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. برای دریافت اطلاعات کامل تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

بازسازی ویلا به معنای تعمیر ویلا است. این فرآیند شامل بهبود ظاهر و عملکرد ساختمان، افزایش ارزش و امکان استفاده از فضاهای داخلی و خارجی، به روز رسانی تجهیزات و سامانه های الکترونیکی است.

بازسازی ویلا ممکن است شامل تغییرات بزرگ در طرح ساختمان، اضافه کردن آپشن های جدید، تغییرات قابل ملاحظه در دکوراسیون داخلی، بهبود کارایی بخش های داخلی و خارجی و غیره باشد.

بازسازی ویلا باید زیر نظر افراد با تجربه در این زمینه انجام شود. شما لایق آن هستید که در ویلاهای شیک و مدرن زندگی کنید. زمانی که در ویلای خود رفاه کامل دارید در طول سفرتان احساس مطلوبی خواهید داشت.

اگر به صورت دائمی در ویلای خود زندگی می کنید در این صورت توجه به اصول بازسازی اهمیت زیادی پیدا می کند. به همین دلیل است که در سال های اخیر توجه به بازسازی انواع ویلاها افزایش یافته است.

رها کردن ویلایی که در آن خاطرات تلخ و شیرین ما در کنار خانواده و دوستانمان شکل گرفته است برای هر کسی سخت و دشوار است. از طرفی نوسازی ویلا حدود یک سوم خرید ویلای نوساز برای شما هزینه دارد. پس بهتر است بجای هزینه برای ویلای جدید، ویلا خود را به شکلی که مایل هستید نوسازی کنید.

چه فاکتورهایی در فرایند بازسازی موثر است؟

زمانی ‌که سن ویلا بالا می‌رود ما نیاز داریم که آن را بازسازی کنیم. البته بازسازی فقط در زمان فرسودگی مصالح و قدیمی شدن ویلا نیست. بلکه زمانی که ویلا به نیازهای ما پاسخگو نباشد و نیازهای جدیدی برای ما ایجاد شده باشد، می‌توانیم به بازسازی آن بپردازیم. بازسازی ویلا به فاکتورهای مختلف وابسته است. از عوامل موثر در پروسه ی بازسازی ویلا می توان موارد زیر را نام برد:

  • هدف از بازسازی ویلا
  • قدمت ساختمان ویلا
  • ابعاد بنای ویلا
  • سبک ساخت ویلا
  • محوطه ویلا
  • نوع سازه و همچنین تاسیسات ویلای قدیمی

بازسازی ویلای خود را جدی بگیرید تا هم بتوانید کیفیت زندگی خود را در این مکان افزایش داده و هم ارزش ویلای خود را افزایش دهید.

تفاوت نوسازی با بازسازی این نوع از ساختمان ها چیست؟

بازسازی ویلا با نوسازی آن کاملا متفاوت است. اگر چه برخی از کاربران این دو عبارت را به جای هم به کار می برند ولی قبل از ارائه ی اطلاعات در مورد بازسازی باید بگوییم که اگر کارفرما درخواست دگرگونی کامل ویلای خود را داشته باشد.

در این صورت پروسه ی لازم تحت عنوان نوسازی ویلا دنبال می شود. معمولا هزینه ی نوسازی بیشتر بوده و ما نیازمند زمان بیشتری برای تکمیل این فرایند هستیم. در صورتی که به دنبال تزیین ویلای فعلی خود باشید می توان فرایند بازسازی را در اولویت قرار داد.

تخریب های جزیی ویلاها نیز در این شرایط از بین می رود. این پروسه می تواند به راحتی طول عمر مفید ویلا را افزایش دهد.

بازسازی ویلا

چه زمانی ویلای شما نیاز به بازسازی دارد؟

بازسازی ویلای خود را چه زمانی در اولویت قرار دهیم؟ یکی از بارزترین سوالاتی که کاربران از ما می پرسند. توجه کنید اگر پروسه ی بازسازی به تعویق انداخته شود در این صورت برای تعمیرات نیازمند پرداخت هزینه ی زیاد خواهید بود.

تخریب های شدید برای تعمیرات حرفه ای به مدت زمان بیشتری نیاز دارند. پس توصیه ی ما آن است زمانی که احساس می کنید در ویلای فعلی خود رفاه و آسایش کافی ندارید. در اولین اقدام بازسازی ویلا را در اولویت قرار دهید. زمان بازسازی ویلا به موارد زیر بستگی دارد:

  • اندازه ویلا: ویلای بزرگتر نیاز به زمان بیشتری برای بازسازی دارد.
  • محل ویلا: محل ویلا نقش مهمی در زمان بازسازی دارد. اگر ویلا در منطقه‌ای با آب و هوای خوب است، ممکن است زمان بازسازی کوتاه‌تر باشد.
  • مساحت بازسازی: مساحت بازسازی نقش مهمی در زمان دارد. اگر فقط چند تغییرات کوچک لازم است، زمان کوتاه‌تر خواهد بود
  • تجهيزات جديد: اگر شما قصد دارید تجهيزات جديدي را به ويلا خود اضافه كنيد، بايستي زمان بيشتري را در نظر گرفت.

بنابراین، زمان بازسازی ساختمان از پروژه به پروژه ی دیگر متفاوت است. به طور کلی بازسازي ويلا معمولاً بين چند ماه تا يک سال طول می کشد. ما در تلاش هستیم که در کوتاهترین مدت زمان، فرایند لازم برای بازسازی را نهایی کنیم.

بعد از انجام بررسی های مختلف، برآورد دقیق در مورد هزینه ی مورد نیاز و همچنین مدت زمان مورد نیاز برای بازسازی در اختیار شما قرار می گیرد.

بازسازی ویلا چه مزایایی دارد؟

بازسازی ویلا مزیت فوق العاده ای دارد. شما می توانید با در اولویت قرار دادن فرایند بازسازی، رفاه و آسایش خود را افزایش دهید. همچنین طول عمر ساختمان نیز با این تکنیک ها افزایش می یابد. اگر چه برای بازسازی لازم است هزینه ی گزاف پرداخت کنیم ولی در بلند مدت ارزش آن را دارد. شما می توانید با رعایت اصول لازم برای نوسازی از ایجاد هزینه های جانبی به شدت پرهیز کنید.

به همین دلیل توصیه می شود پروسه ی بازسازی را به افراد با تجربه و کاربلد محول کنید. در ادامه در نظر داریم به مهمترین مزیت بازسازی ویلا پرداخته و توضیحات اجمالی در اختیار شما قرار دهیم.

  • تاثیر بازسازی ویلا در کیفیت زندگی: زمانی که ویلای شما بازسازی می شود بدون شک رفاه و آسایش شما بیشتر می شود. به خصوص ویلاهای قدیمی به شدت نیازمند مرمت هستند. در غیر این صورت زندگی در این نوع از مکان ها، برای شما سخت خواهد بود.
  • تاثیر بازسازی ویلا بر ارزش ویلا: ارزش ویلای شما با بازسازی آن افزایش می یابد. اگر به دنبال آن هستید که قیمت ویلای خود را افزایش دهید حتما بازسازی آن را جدی بگیرید. با تغییرات جزیی نیز می توانید، قیمت آن را دو برابر کنید.
  • بالا بردن ایمنی ویلا: ایمنی ویلای شما با نوسازی آن افزایش خواهد یافت. متاسفانه ویلاهایی که قدیمی هستند به دلیل اینکه متریال به کار رفته در آنها طول عمر مفید خود را از دست داده اند، به شدت در معرض خرابی هستند. شما می توانید با بازسازی به راحتی، ایمنی ویلا را افزایش دهید. این موضوع به نوبه ی خود می تواند از بروز خسارت های جانی و مالی جبران ناپذیر به مقدار بسیار زیاد جلوگیری کند.

مراحل بازسازی ویلا کدام است؟

مراحل بازسازی ساختمان ویلا به چه صورت است؟ برای بازسازی این نوع از ویلاها باید مراحل مختلفی طی شود. متناسب با تخریب هایی که در ویلای مد نظر شما صورت گرفته است، ممکن است برخی از مراحل حذف یا اضافه شوند.

در اولین جلسه همکاران ما با حضور در محل می توانند اطلاعات کامل در مورد پروسه ی بازسازی را در اختیار شما قرار دهند. با اطمینان خاطر می توانید فرایند بازسازی ویلا را به همکاران ما محول کنید. از جمله مهمترین مراحل بازسازی ویلا می توان موارد زیر را در اولویت قرار داد:

  • بازدید از ویلای شما: بازسازی ویلا با بازدید از ویلای شما آغاز می شود. همکاران ما با حضور در محل، بررسی های دقیق انجام می دهند.
  • مشاوره با تیم طراحی و بازسازی ویلا: بعد از انجام بررسی های دقیق می توانید مشاوره ی کامل در مورد طرح و دکوراسیونی که ارائه می شود، دریافت کنید. این مشاوره را از ما به صورت رایگان دریافت خواهید کرد.
  • عقد قرارداد با تیم طراحی و بازسازی کننده ویلا: زمانی که اطلاعات کامل در مورد زمان و هزینه ی مورد نیاز برای بازسازی مشخص شد، می توانید پروسه ی عقد قرارداد با تیم ما را در اولویت قرار دهید. به صورت رسمی این قرارداد ثبت می شود.
  • طراحی نقشه بازسازی ویلا: بعد از طی شدن این مراحل، پروسه ی بازسازی آغاز می شود. ابتدا نقشه ی موجود طراحی شده و تجهیزات مورد نیاز مشخص می شود.
  • اجرای پروژه بازسازی ویلا: حال در کوتاه مدت می توان اجرای پروژه را در اولویت قرار داد. ما در تلاش هستیم که شما ویلای جدید خود را در کوتاه مدت تحویل بگیرید.

مهمترین نکته در محاسبه هزینه بازسازی ویلا چیست؟

به‌خاطر گسترده بودن میزان تغییرات، میزان هزینه‌ بازسازی ساختمان هم خیلی متغیر است. در نتیجه شما با هر میزان هزینه‌ای که دارید می‌توانید ویلای خود را بازسازی کنید و دکوراسیون ویلا یا انواع سازه های مسکونی را با اندک هزینه‌ای زیباتر کنید.

تغییرات می‌تواند صرفاً در حد رنگ‌آمیزی ویلا شما باشد که کمترین هزینه را برای شما دارد. یا می‌تواند هزینۀ ساخت یک روف گاردن جدید یا نوسازی باغ شما باشد و یا افزودن طبقه‌ای به طبقات ویلایتان که هزینۀ بیشتری را برای شما دارد.

قیمت بازسازی ویلا چقدر است؟ فاکتورهای مختلفی در هزینه ی بازسازی ویلا دخیل است. به همین دلیل قبل از ارزیابی نمی توان یک نرخ ثابت برای تعمیرات و نوسازی در نظر گرفت. توجه کنید هر چه امکانات جدید و به روز به ویلای شمال افزوده شود به مراتب هزینه ی نهایی افزایش خواهد یافت.

علاوه بر تعیمرات اصولی که باید صورت گیرد، همکاران ما پیشنهاد های مختلفی را نیز متناسب با دکوراسیون ویلای شما ارائه خواهند داد. در این صورت شما می توانید با توجه به بودجه ی خود هزینه ی بازسازی را کنترل کنید. هزینه بازسازی ویلا بر اساس چندین فاکتور محاسبه می‌شود، از جمله:

  • اندازه و مساحت ویلا
  • سطح و نوع کاربری هر بخش از ویلا (به عنوان مثال آشپزخانه، حمام، اتاق خواب)
  • نوع مصالح استفاده شده در بازسازی (به عنوان مثال سنگ، چوب، کاشی و سرامیک)
  • تعداد و نوع تجهیزات (به عنوان مثال گرمایش، سرمایش، آبگرمکن)
  • نوع کاربری و قابلیت دسترسی به منطقه بازسازی
  • هزینه‌های نگهداری پس از بازسازی
  • هزینه‌های پروژه‌ای مانند پرداخت به پیمانکاران، مجوزات ساخت و ساز
  • هرگونه هزینه‌ی اضافی که برای بازسازی نیاز است.

بنابراین، هر چقدر کاربر بخواهد در بازسازی ویلا خود از امکانات و مصالح استفاده کند، هزینه بازسازی بیشتر خواهد شد. همکاران ما می توانند متناسب با بودجه ای که شما مد نظر دارید، بازسازی را در بهترین شرایط ممکن نهایی کنند.

ما در تلاش هستیم که برای بازسازی ساختمان های مختلف هزینه ای بسیار منصفانه ای را به کاربران خود پیشنهاد دهیم. همچنین برآورد دقیق هزینه ی مورد نیاز در ابتدای کار در اختیار شما قرار می گیرد. شما می توانید متناسب با شرایط خود و بودجه ای که دارید از خدمات ما بهره مند شوید.

بازسازی ویلا

بازسازی ویلا چقدر زمان می برد؟

بازسازی ویلا می تواند متناسب با خرابی هایی که موجود است زمان بر باشد. به همین دلیل توصیه می کنیم پروسه ی بازسازی را به تعویق نیندازید. در این صورت مجبور خواهید بود مدت زمان زیادی را صرف کنید. مدت زمان بازسازی ویلا به فاکتورهای مختلفی وابسته است، از جمله:

  • اندازه ویلا: با توجه به اندازه ویلا، مدت زمان بازسازی ممکن است متفاوت باشد.
  • نوع بازسازی: نوع بازسازی (جزئی یا کلی) نقش مهمی در تعیین مدت زمان بازسازی دارد.
  • شرایط سایت: شرایط سایت، اعم از شرایط خاک، توپوگرافی، دسترسی و … نقش بسزایی در تعیین مدت زمان بازسازی دارند.
  • منابع مالی: منابع مالی که برای بازسازی در دسترس هستند، نقش زیادی در تعیین مدت زمان مورد نیاز برای بازسازي دارند.
  • پيچيده بودن پروژه: پروژه‌‌‌‌‌‌‌‌‌ های پیچیده تر، به علت نياز به برنامه ريزي دقيق و کاربردهای فنی پيچيده تر، مدت زمان بیشتری را می‌طلبند.

برای رسیدن به حداقل زمان برای بازسازی نیاز به مدیریت زمان دارید. زمان بازسازی با توجه به میزان تغییرات مد نظر شما متفاوت است. برای اطلاع بیشتر شما براساس همین میزان تغییرات می‌توان آن را در سه دسته تقسیم‌بندی کرد.

  • دسته اول: ساده‌ترین حالت بازسازی، نوسازی از طریق رنگ‌آمیزی، تعویض کمد و کابینت، تغییر پوشش کف و سقف و دیگر تغییرات این‌چنینی برای ویلای شماست. این تغییرات حدود سه هفته تا شش هفته زمان می‌برد.
  • دسته دوم: علاوه بر تغییرات گفته شده، ممکن است شما بخواهید تغییرات اساسی از قبیل تعویض و نو کردن لوله‌ها و تغییر در تاسیسات مکانیکی و الکتریکی را در ویلای خود بدهید. در این بازسازی می‌توانید سیستم‌های روشنایی و نورپردازی را هم بازسازی کنید. این نوع بازسازی همراه با طراحی معماری و اجرای آن حدود دو تا سه ماه زمان نیاز دارد.
  • دستۀ سوم: اگر شما مایل باشید یک بازسازی کامل برای ویلای خود انجام دهید. این بازسازی حدود سه تا نه ماه بسته به گسترده بودن تغییرات زمان می‌برد. این تغییرات می‌تواند شامل ساخت یک طبقۀ جدید، یا اضافه کردن روف گاردن، یا استخر و یا اتاق جدیدی به ویلای شما باشد. این میزان تغییرات به نوعی نوسازی کامل ویلا شماست.

مدت زمان بازسازی ویلا به شرایط فوق وابسته است و نمی توان یک زمان ثابت برای بازسازی همه ی مکان ها در نظر گرفت. البته همکاران ما می توانند در جلسه ی مشاوره بعد از ارزیابی دقیق ویلا، اقداماتی که باید انجام دهند را شناسایی کنند.

سپس متناسب با آن، اطلاعات دقیق در مورد مدت زمان لازم برای بازسازی ویلا را در اختیار شما قرار دهند. زمانی که فرایند نوسازی ویلا را به ما محول می کنید می دانید که پروسه ی لازم در کوتاهترین مدت زمان انجام خواهد شد.

دلیل این امر آن است که ما به همه ی باید و نبایدها در این فرایند آشنا هستیم و می توانیم مجوزهای مورد نیاز را در کوتاهترین مدت زمان دریافت کنیم.

آیا برای بازسازی ویلا نیاز به گرفتن مجوز از شهرداری داریم؟

بازسازی ویلا به احتمال خیلی زیاد نیازمند دریافت مجوز از شهرداری نباشد. البته باید شرایط موجود به خوبی بررسی شود. در این صورت می توان تصمیم مطلوب گرفت. همکاران ما بررسی های لازم را انجام می دهند.

اگر تشخیص دهند که برای بازسازی نیازمند اخذ مجوز از شهرداری هستید، پروسه ی لازم را در کوتاهترین مدت زمان انجام می دهند. می توانید با سپردن همه ی مراحل بازسازی و تعمیر ویلای خود به ما، اخذ این نوع از مجوزها را در کوتاهترین مدت زمان انجام دهید.

آیا برای بازسازی ویلا می توان وام گرفت؟

بله، می توان برای بازسازی ویلا وام گرفت. بانک ها و موسسات مالی اغلب وام های بازسازی را به کاربران ارائه می دهند. این موضوع به شما اجازه می دهد هزینه بازسازی را پرداخت کنید و سپس آن را به صورت اقساط پرداخت کنید.

قبل از درخواست وام، بهتر است با بانک یا موسسه مالی خود صحبت کنید تا شرایط و نحوه پرداخت وام را بشناسید. متناسب با شرایط ویلای شما، همکاران ما می توانند توصیه های لازم برای دریافت وام را به شما پیشنهاد کنند. به منظور دریافت مشاوره ی رایگان در این موضوع می توانید با ما از طریق شماره های موجود در تماس باشید.

حالت های مختلف بازسازی ویلا کدام است؟

بازسازی ویلا ممکن است در حالت های مختلف از جمله موارد زیر انجام شود:

  • بازسازی محدود: در بازسازی جزیی و محدود، متناسب با بودجه ای که کاربرد دارد و همچنین نیازهای ساختمان، پروسه ی تعمیرات در پیش گرفته می شود. معمولا در کوتاهترین مدت زمان همکاران ما می توانند فرایند لازم را نهایی کنند. از جمله اقدامتی که در این مرحله انجام می شود می توان به رنگ آمیزی محیط داخلی و بیرونی ویلا اشاره کرد. عوض کردن مصالح کف ساختمان نیز می تواند جزیی از پروسه باشد. در صورتی که کابینت ها کارایی خود را از دست داده باشند. جایگزین می شوند.
  • بازسازی اساسی: در بازسازی اساسی شکل ظاهری ساختمان تغییر می کند. تاسیسات معیوب، تعمیر شده و مصالح ظاهری ساختمان ممکن است تعویض شود. این نوع از تعمیرات اساسی به مدت زمان بیش از سه ماه نیاز دارد. در طول بازسازی نیز، امکان سکونت در ویلا مقدور نخواهد بود.
  • بازسازی کامل: ویلاهایی که قدمت طولانی دارند به منظور بازسازی نیازمند بازسازی های کامل هستند. در واقع در برخی از مواقع به این نوع از بازسازی ها، نوسازی ویلا نیز گفته می شود. در چنین حالتی طبق نظر کارفرما ممکن است دیوارهای مختلف ایجاد یا حذف شوند. عایق بندی و ساخت روف گاردن نیز جزو مراحل بازسازی کامل می باشد.

بازسازی ویلا

برای بازسازی ویلای خود احساس تنهایی نکنید!

بهتر است برای بازسازی  ویلا از مشاورین و متخصصان این حوزه مشورت و کمک بگیرید. آنها به شما بهترین پیشنهادها را برای بازسازی ویلایتان مطابق با نیاز شما و هزینه‌ای که می‌خواهید صرف آن بکنید، می‌دهند.

در نهایت با تجربه‌ای که در اجرا دارند ویلای شما را به زیباترین شکل ممکن بازسازی می‌کنند. برای بازسازی ویلای قدیمی نیاز به توجه به نکاتی مثل میزان هزینه، مدت زمان مورد نیاز برای ترمیم و بازسازی ویلا و آگاهی از نقشۀ تغییرات دارید. بازسازی ویلا قدیمی می‌تواند طیف گسترده‌ای از تغییرات را بسته به خواست و سلیقۀ شما در بر بگیرد.

‌برای بازسازی ویلای قدیمی خود نیاز دارید که حتماً از مشورت با متخصصان امر استفاده کنید. شرکت بازسازی ساختمان عمران دژ، در اجرای خدمات بازسازی و طراحی داخلی و دکوراسیون راهنمای شما خواهد بود.

بازسازی ویلای خود را به ما محول کنید تا بتوانید به همه ی دغدغه های خود برای بازسازی پایان دهید. ما با یک تیم کاملا حرفه ای و مجهز به همه ی امکانات میتوانیم پروسه ی بازسازی را به خوبی نهایی کنیم. دیگر برای نوسازی ویلای خود احساس تنهایی نکنید.

به منظور کسب مشاوره ی حرفه ای می تواند هم اکنون با ما با شماره های موجود در وب سایت رسمی مان در ارتباط باشد. راهنمای کامل توسط کارشناسان ما در اختیار شما قرار می گیرد. ما اینجا هستیم تا شما ویلای قدیمی خود را با بهره مندی از تکنیک های جدید بازسازی کنید.

ما می دانیم باید چه اقداماتی در اولویت قرار گیرد. به عنوان مثال ویلاهای هوشمند با بهره مندی از تجهیزات به روز می توانند رفاه و آسایش شما را افزایش دهند. بازسازی ویلا زیر نظر همکاران ما به شکل کامل دنبال می شود. از خدمات ما برای بازسازی و نوسازی ویلا می توان موارد زیر را در نظر گرفت:

  • بازدید از ویلای شما
  • ارائه ی مشاوره
  • برآورد هزینه و مدت زمان مورد نیاز برای بازسازی
  • طراحی ویلا به صورت رایگان
  • برنامه ریزی دقیق برای نوسازی و البته بازسازی
  • دریافت مجوزهای مورد نیاز
  • شروع بازسازی
  • رفع ایرادهای احتمالی
  • تحویل ساختمان بازسازی شده

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

افزونه "فرم تماس 7" نصب یا فعال نشده است