ایده های کاربردی و ارزان برای دکوراسیون داخلی خانه شما!

ایده های کاربردی و ارزان برای دکوراسیون داخلی خانه شما!

ایده های کاربردی و ارزان برای دکوراسیون داخلی خانه شما!

بازسازی ساختمان و تغییر دکوراسیون داخلی منزل با هزینه کم نیاز به بررسی و تحقیق دارد. باید با توجه به بودجه تعیین کرد چه کارهایی انجام داد. از جمله اساسی ترین کارهایی که می توانید انجام دهید،  رنگ آمیزی دیوار و سقف است.

حذف یک دیوار و عوض کردن کابینت ها هم می‌تواند بسیار کارآمد باشد. بهترین راه کم کردن هزینه بازسازی ساختمان انجام کارها توسط خودتان است. شرکت بازسازی ساختمان عمران دژ، در اجرای خدمات بازسازی و طراحی داخلی دکوراسیون ایده آل شما با ارائۀ  طرح های اقتصادی، همراهتان خواهد بود.

بازسازی ساختمان و دکوراسیون داخلی منزل با هزینه کم

بازسازی دکوراسیون داخلی منزل سرگرم‌کننده،  وقت‌گیر و هزینه بر خواهد بود. گاهی یک تغییر کوچک در بازسازی خانه های قدیمی می‌تواند به طور کلی فضای آن را عوض کند. شاید گاهی در تغییر دکوراسیون داخلی منزل خود با جا به جایی یک گلدان فضای اتاق کاملا عوض شود.

این برای تغییر دکوراسیون داخلی منزل نیز صدق می‌کند. برداشتن یک دیوار یا تعویض مبلمان می‌تواند بسیار چشمگیر باشد. هزینه دکوراسیون داخلی ساختمان متغیر است. اگر بودجه محدودی دارید باید متناسب با جیب خود خرج کنید! در این مقاله قرار است به شما کمک کنیم هزینه دکوراسیون داخلی ساختمان خود را به حداقل برسانید.

ایده های کاربردی و ارزان برای دکوراسیون داخلی خانه شما!

خودت انجامش بده!

این یکی از بهترین توصیه‌ها برای کاهش هزینه بازسازی و تغییر دکوراسیون ساختمان است. یک لیست از کارهایی که خودتان می‌توانید انجام دهید؛ تهیه کنید. این لیست را فقط به خودتان محدود نکنید! شما می‌توانید برای این کار از آشنایان هم کمک بگیرید.

اگر مایل به عوض کردن لوله کشی خانه هستید، از آشنایان متخصص در این حوزه کمک بگیرید. این‌گونه در انتهای کار شما فقط پول وسایل را داده‌اید و از پرداخت دستمزد صرفه نظر کردید. البته شما می‌توانید بعضی از ابزار را از دوستان و همسایه‌ها قرض بگیرید.

برای بازسازی حیاط و رنگ کردن دیوارها نیز می‌توانید آستین خود را بالا بزنید. شما فقط باید به فکر خرید یک سطل رنگ و برس باشید. حالا وقت رنگ‌آمیزی اتاق‌ها است. اگر مهارت یا وقت آزاد ندارید، این کار را به متخصصان این زمینه بسپارید. متخصصان می‌توانند کیفیت و زمان انجام یک دکوراسیون داخلی منزل لوکس و لاکچری را به شما تضمین دهند.

ایده های کاربردی و ارزان برای دکوراسیون داخلی خانه شما!

تحقیق کنید!

اگر شما زمانی برای انجام بازسازی ساختمان و تغییر دکوراسیون آن را ندارید، ابتدا تحقیق کنید. انتخاب یک متخصص برای بازسازی بسیار مهم است. بعضی از فعالان این حوزه برای بازسازی  و تغییر دکوراسیون به طور خلاقانه از مواد بازیافتی استفاده می‌کنند.

استفاده از مواد بازیافتی می‌تواند هزینه‌ها را کاهش دهد. به طور مثال اگر شما به فکر درست کردن نما برای خانه هستید؛ یک متخصص با توجه به بودجه خود پیدا کنید. ممکن است شما یک انبار پر از سنگ‌های تزیینی دارید. بعضی از افراد حرفه‌ای در این حوزه می‌توانند با این سنگ‌های تزیینی یک نمای شیک بزنند. پس قبل از انجام هر تغییر در دکوراسیون داخلی منزل تحقیق کنید.

حذف کنید

در ایجاد تغییر دکوراسیون داخلی منزل گاهی مجبور به حذف مواردی خواهید شد. رفت و آمد مداوم در محیط خانه می‌تواند یک محیط تکراری را ایجاد کند. حذف کردن یک وسیله یا تغییر رنگ مبلمان خانه می‌تواند در ایجاد یک محیط جدید کمک کند. این فقط برای دکوراسیون داخلی منزل صدق نمی‌کند.

برداشتن دیوارها یا ایجاد یک دیوار کاذب در محیط خانه می‌تواند منزل شما را متفاوت کند. اگر آشپزخانه از قسمت پذیرایی کاملا جداست؛ دیوار آن را بردارید. در خانه‌های قدیمی قسمتی از پذیرایی مختص به گلخانه بود؛ می‌توانید گلخانه را حذف کنید.

اگر شما مشتاق نگه داشتن گل‌ها هستید، گلخانه خود را با دیوارهای شیشه ای جدا کرده و یک فضای مدرن برای شب نشینی‌ها درست کنید. برداشتن دیوار در آپارتمان‌های امروزی نیز می‌تواند کارآمد باشد.

اگر فضای نشیمن کوچک است؛ برداشتن دیوار ایده خوبی است. می‌توانید با برداشتن دیوار اتاق، فضای نشیمن را بزرگ‌تر کنید. با توجه به سبک خانه خود تصمیم بگیرید؛ این یک تغییر بزرگ است! کمک گرفتن از طراحان برای بازسازی خانه های قدیمی نیز می‌تواند بسیار مفید باشد.

ایده های کاربردی و ارزان برای دکوراسیون داخلی خانه شما!

رنگ آمیزی در دکوراسیون داخلی منزل

رنگ آمیزی یکی از کم هزینه‌ترین موارد بازسازی خانه های قدیمی است. در تغییر دکوراسیون داخلی منزل می‌توانید فقط یک دیوار را به رنگ متفاوتی بکنید تا تغییر را احساس کنید.

پوشاندن ترک‌ها و سوراخ‌های دیوار از کارهایی است که در این مرحله انجام خواهید داد. اگر به فکر رنگ‌آمیزی هستید یک رنگ متفاوت با رنگ قبلی بزنید. رنگ‌کردن یک دیوار خاص در فضای نشیمن یکی دیگر از تکنیک‌های رایج امروزه است. اصولا این دیوار مختص به تلویزیون منزل شماست. یادتان باشد رنگی متناسب با مبلمان و اکسسوری‌های منزلتان انتخاب کنید.

تغییر رنگ فقط مختص به دیوارها و سقف خانه نیست! درب کابینت شما نیاز به رنگی جدید دارد. برای تغییر رنگ کابینت دو راه دارید؛ می‌توانید به طور کامل آن‌ها را عوض کنید یا برچسب‌های رنگی بخرید! این کاملا به بودجه و سلیقه شما مرتبط است.

اگر بودجه محدود و زمان کافی دارید از برچسب‌ها استفاده کنید. در هنگام نصب این برچسب‌ها حوصله کافی داشته باشید. برچسبی متناسب با رنگ کاشی‌های آشپزخانه انتخاب کنید. مبلمان و صندلی‌ها نیز قابلیت رنگ آمیزی مجدد دارند.

اگر میز چهار نفره شما به رنگ سفید است؛ می‌توانید با رنگ سیاه یک تغییر جدید ایجاد کنید. یادتان باشد هر چیزی که قابلیت رنگ آمیزی مجدد داشته باشد در بازسازی ساختمان مفید است.

تغییر دکوراسیون داخلی منزل یا بازسازی وسایل؟

قبل از خرید وسایل جدید برای تغییر دکوراسیون داخلی منزل به قیمت آن توجه کنید. اگر تصمیم دارید مبلمان خود را عوض کنید؛ ابتدا فکر کنید، ترمیم و بازسازی آن چقدر خواهد شد؟ ممکن است بعد از برآورد قیمت ترجیح دهید مبلمان خود را ترمیم کنید.

بعضی از مبلمان‌ها دسته و بدنه سالمی دارند. این مبلمان کوسن‌ها و پارچه‌های خوبی ندارند. کافی است پارچه جدید بخرید! این‌گونه علاوه بر مبلمان جدید، دکوراسیون جدید خواهید داشت.

خیلی از وسایل پتانسیل تبدیل شدن دارند. وسایل قدیمی را بیرون نیندازید. اگر تخته‌های چوب کوچک بدون استفاده دارید؛ کافی است آن ها را برش داده و یک شلف دیواری بسازید. فقط بازسازی وسایل مورد بحث نیست شما می‌توانید آن ها را تغییر کاربری دهید.

ایده های کاربردی و ارزان برای دکوراسیون داخلی خانه شما!

تبدیل کمدهای قدیمی به جزیره آشپزخانه برای تغییر دکوراسیون داخلی منزل و بازسازی ساختمان

احتمالا همه شما کمدهای قدیمی دارید که می‌خواهید آن را بیرون بیندازید! لطفا صبر کنید. می‌توانید با یک رنگ آمیزی کوچک آن را به جزیره آشپزخانه تبدیل کنید. به جای خرید یک میز ناهارخوری جدید یک رنگ جدید بزنید و صندلی‌ها را روکش کنید.

به جای خرید یک میز ناهارخوری یک میز کامپیوتر خریداری کنید. پریزهای برق را فراموش نکنید! این اکسسوری‌های کوچک بسیار می توانند تاثیر گذار باشند. اگر هنوز پریزهای شما قدیمی هستند پریزهای جدید را جایگزین کنید.

جعبه برق منزل یکی دیگر از مواردی است که در آپارتمان‌ها قرار دارد. بهتر است آن را با یک جعبه مدرن جابه جا کنید. این روزها آدم های خلاقی هستند که این جعبه ها را تبدیل به تابلو یا جا کلیدی کردند. بهتر است در بازار برای خرید چیزهای جدید قدم بزنید.

وسایل خود را بعد از بازسازی بچینید.

وسایل خود را فارغ از نقشه ساختمان بر اساس خواسته خود بچینید. هر چیدمانی مختص به شماست! اگر موقع خواب دوست ندارید درون اتاق نور بیفتد، تخت خود را در اتاقی بدون پنجره بگذارید.

می‌توانید تخت خود را با فاصله از پنجره بگذارید. اگر فضای کمی دارید با طراحی کشو در زیر تخت فضای جدید بسازید. بعضی از افراد بالای کمد لباسی خود یک تخت ایجاد می‌کنند. این کاملا مربوط به شما است.

افزودنی‌ها در دکوراسیون داخلی منزل

در بازسازی ساختمان می‌توانید مواردی را اضافه کنید. به طور مثال این روزها خانم ها طرفدار درست کردن آشپزخانه کثیف هستند. با گذاشتن یک دیوار کاذب با طرح دلخواه، آشپزخانه خود را نصف کنید.

البته توجه داشته باشید در این مورد آشپزخانه باید فضای کافی داشته باشد! یک دیوار برجسته نیز درون فضای نشیمن ایده جالبی است. اگر درون خانه کار می‌کنید با یک دیوار شیشه‌ای این محیط را جدا کنید. افزودن یک آکواریم یا چند گلدان به محیط خانه موجب سرزندگی افراد می‌شود. گلدان‌ها به محیط خانه و دکوراسیون داخلی منزل شما رنگ می‌بخشند.

دستشویی و حمام فراموش نشود.

عوض کردن شیرآلات در تغییر دکوراسیون داخلی منزل بسیار چشمگیر است. شیرهای قدیمی و زنگ‌زده را با شیرهای جدید و مدرن عوض کنید. اگر بودجه شما بیشتر است؛ عوض کردن روشویی نیز از دیگر گزینه‌هاست.

ممکن است دستشویی منزل شما و رختشویی شما در یک مکان باشد. این دو را تفکیک کنید. رختشویی یکی از مکان‌های لوکس خانه به شمار می‌رود. با جدا کردن این محیط فضایی جدید بسازید.

اکسسوری بخرید!

خرید اکسسوری جدید در لوکس کردن منزل بسیار موثر است. اکسسوری شامل خرید یک تابلوی زیبا یا خرید لوستر برای تزیین سقف خانه خواهد بود. اکسسوری‌ها در مجلل نشان دادن محیط خانه بسیار اهمیت دارند.

اگر شما تمایل زیادی به خرید اکسسوری ندارید؛ پس خودتان دست به کار شوید. با گوش دادن فیلم‌های آموزشی می‌توانید اکسسوری جدید با وسایل قدیمی خود بسازید.

ایده های کاربردی و ارزان برای دکوراسیون داخلی خانه شما!

پرده‌ها در دکوراسیون داخلی منزل فراموش نشوند.

پرده‌ها در دکوراسیون داخلی منزل لباس خانه هستند. شما می‌توانید در این زمینه از خیاطان حرفه‌ای کمک بخواهید. اگر بودجه لازم را برای دوخت پرده جدید در بازسازی ساختمان ندارید؛

آن‌ها را بشویید و بازسازی کنید. می‌توانید قد پرده‌های خود را کوتاه کنید یا یک طرح را به آن اضافه کنید. این طرح می‌تواند شامل چگونگی بسته شدن پرده باشد.

ایده های کاربردی و ارزان برای دکوراسیون داخلی خانه شما!

 نتیجه‌گیری

تغییر دکوراسیون و بازسازی ساختمان و هزینه‌های آن با توجه به میزان کاری که انجام خواهید داد متفاوت است. تمیزکردن خانه و عوض کردن وسایل یکی از کارهایی است که برای تغییر دکوراسیون داخلی منزل می‌توانید انجام دهید.

چند مورد از کارهایی که برای بازسازی خانه های قدیمی و ساختمان با هزینه کم می‌توانید انجام دهید را معرفی کردیم. متخصصانی در این زمینه هستند که می‌توانند به راحتی این کار را برای شما انجام دهند. عمران دژ متخصصان علاوه بر این که کاری با کیفیت، در زمانی مشخص منزل شما را تحویل می‌دهند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

افزونه "فرم تماس 7" نصب یا فعال نشده است